stressless Skrevet 21. juni 2006 #1 Skrevet 21. juni 2006 Gutten min på 6 uker har ikke villet ligge alene hverken på dag- eller nattid siden han ble født. Det har blitt mye sofasitting med varm baby på magen og lite tid til annet (som frokost for eksempel..). Men de siste par dagene har han sovet i timesvis i vogn-liften på dagen etter at jeg puttet et brukt ammeinnlegg i nesehøyde..(ikke så lekkert kanskje, men han elsker det:-) Han ligger å suger i søvne og er blid som en sol når han våkner! Det kan selvfølgelig ha noe med alder å gjøre også, men det er verdt å prøve. Det er så fantastisk deilig å ha litt tid til seg igjen:-)
It's all about me Skrevet 21. juni 2006 #2 Skrevet 21. juni 2006 Wow, det må jeg prøve. Greit ar jeg kanskje blir sterk av å bære på lillegutt hele dagen, men fy så slitsomt det er.
*ulvemor* Skrevet 21. juni 2006 #4 Skrevet 21. juni 2006 jeg brukte sånn tynn gasklut, som jeg putta inni bh'en ei lita stund, og den måtte hun ha OVER ansiktet, da fikk hun sove
Gjest Skrevet 21. juni 2006 #5 Skrevet 21. juni 2006 Jeg har visst gjort dette ved uhell jeg! Når gutten ammer så søler han så mye melk at jeg har en klut over skulderen hans. Den kluten får han ofte med seg når han sovner etterpå. Han har sovet i egen seng fra han var en uke. Det var visst bare jeg som syntest overgangen var vanskelig .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå