Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei!

jeg spør deg jeg, siden jeg har forstått det sånn at du er en iherdig teutonia fan;)

jeg her ei lita jente på 3,5 mnd og til henne har jeg en brukt brio kombi, var kjekt med brukt vogn siden jeg hadde 0 erfaring, men nå har jeg sinnsykt lyst på ny vogn! her tenkt meg en minstral, egentlig kun fordi jeg føler meg tryggere med en fire hjuling, har prøvd de fleste i butikken, og syns 3-hjulingen var en drøm og trille, men ble ikke helt fortrolig med den, tenker på opp fortauskanter og på ulent terreng... Men men, det jeg lurer på ja:) det var om hvordan denne mykbagen er, er den praktisk å kjøpe med, sånn at jeg kan gjøre den om til fotpose? det er først og fremst sportsvogn jeg trenger, men tenkte hvis mykbagen er praktisk lenger frem i tid så er den kanskje vert invisteringa? er jo greit å ha til nestemann også kanskje?

håper du har tid til å svare meg!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann.

Hvis du er lei kombien, så tror jeg du blir veldig fornøyd med en Mistral. Den er mindre og nettere, så jeg var veldig fornøyd da jeg byttet. Hvis du også er vant til 4-hjulig, så er denne helt greit. Det er når du først har hatt 3-hjuling det er vanskelig å gå tilbake:-)

Det ER også mer stabilt med en 4-hjuling, ser bare når jeg triller vår Spirit S3 baklengs, at den er vinglete, og som du sier i ulent terreng.

Snuppa vår som er 20 mnd sover supert i den, og bruker bare den til henne....er mer trygg på den enn Spiriten til henne når du sover.

Hvis du skal bytte nå, må du vel ha softbag. Men hvis du ikke skal kjøpe før hun skal bruke sportsvogn, hadde jeg nok droppet softbag. Da er det bedre å kjøpe en vinterpose når den tid kommer, den er jo mer tilpasset.

Men hvis du skal bruke vogna til nestemann, så får du jo bruk for en softbag.

Kombien kan jo være grei å beholde som barnehagevogn, hvis det er aktuellt etterhvert.

Håper du ble klokere, og du blir garantert fornøyd med en Mistral. Solid og skikkelig sportsvogn, men samtidig liten og nett:-)

Skrevet

takk takk, akkurat sånt svar jeg ønsket meg! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...