Gå til innhold

Ikke hør på jordmødre som sier

Anbefalte innlegg

Skrevet

at du kommer til å føde før termin...:

Din egen side

I dag er det onsdag 21. juni.

Du går nå i 41. svangerskapsuke og har -0 dager (0 uker) til termin onsdag 21. juni 2006.

Hilsen drittlei invalid gravid :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, uff stakkars.. Men du er en dag nærmere enn du var i går da :o)

Skrevet

Hihi...kjenner meg igjen der ja!! Fødte min første en hel måned før, og fikk høre på hver kontroll (hver uke!) fra uke 36 til 40 at nå kom de ikke til å se meg neste gang, for nå blir det fødsel denne uken......Men hvem var det som trappet opp uke etter uke? Joda, MEG! Fødte en dag over termin... Har nå 5 dager til termin, og føler at fødselen er langt unna...

Lykke til da. Håper du slipper å gå så mange dager over...

Skrevet

Jeg fødte 5 uker før termin forrige gang, og nå er jeg 4 dager etter termin - holder på å bli gal!!!

Skrevet

min jm sier jeg kommer til å gå lenge etter terminen.

Skrevet

Kan jo prøve å trøste deg med at du er ikke alene.

Jeg er selv fire dager over termin nå, og lurer hver dag på når noe vil sette i gang... Det verste er alle som kommenterer at jeg fortsatt er hjemme. Men det er jo selvfølgelig og noen "trøstende" ord som "Den kommer når den er klar"

Skrevet

Kjenner meg igjen på dette.... er 3 dager til termin.....

" Du kommer aldri til å gå til termin....." hehe morsomt..... tror jeg klarer det med glans....

Skrevet

jeg kan bare gi deg en klem og sende deg noen fødevibber. (((((((((((((((((((((((((((((((((((((FØD))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

PS: Send de tilbake når du har født. DS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...