Anonym bruker Skrevet 21. juni 2006 #1 Skrevet 21. juni 2006 Vi skal flytte fra hverandre, det er jeg som ikke orker mer, og ikke sambo. Han skal kjøpe meg ut av huset. For at jeg får flyttet fortest mulig ville jeg ta opp et mellomfinansieringslån, til jeg får pengene av han. (han har nemlig et hus som skal bygges og så skal han selge det) men jeg har ikke tid til å vente, han sier det kan ta maaange mnd. Jeg vet at om jeg blir og venter, blir vi sikkert gående her som samboere for å "prøve" litt til.... Mitt forslag var at han kunne overta lånet vi begge står for, slik at jeg kunne ta opp nytt lån. Dette Nekter han.. sier jeg bare må smøre seg med tålmodighet. Sa at da ville jeg selge, men han nekter dette også. Kan jeg gjøre noesom helst? el må jeg bare gå her og vente og risikere at han bruker år på å selge for at jeg skal få penger, han nekter og samarbeide
guttebedriften Skrevet 21. juni 2006 #2 Skrevet 21. juni 2006 Hei. Jeg har dessverre ingen gode råd, annet enn å kontakte Juss Buss på telefon 22 11 10 52, eller Juridisk Rådgivning for Kvinner på telefon 22 11 25 00. Ellers vil jeg bare si at jeg føler med deg, og håper at du finner ut av det dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå