Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo..

Siden jeg nå befinner meg like under taket og svever rundt i min egen boble, tenkte jeg at jeg skulle dele noe av gleden med dere.

Det er absolutt ingeting spesielt med dette, men for oss var gårsdagen STOR! Vi var på vår første ultralydundersøkelse og fikk se den lille lømmelen for første gang. Vi er 11-12 uker på vei og fikk se en spretten sak på 7-8 cm. Den spratt rundt i livmoren og det så ut som om h*n storkoste seg. :-)

Følelsen av å se de bevegelsene og å høre hjertelyden var helt ubeskrivelig. Tanken på at den verste faren for spontan abort nå også er over gir en ekstra glede.

Ville bare si at jeg nå endelig forstår følelsen og iveren til andre som har vært i samme situasjon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra!! hadde den samme følelsen selv og siden du ble så glad vil jeg annbefale på det sterkeste og ta en 3D UL. Det får du ikke gjort før i uke 24.Det var veldig spesielt å se ungen sin i farger å hvordan hun hvirkelig ser ut, hun er prikk lik meg. helt sant en kan se det så klart at en kan se hvem hun ligner på. Koster litt men absolutt hvert alle pengene. Vi venter på jenta vår skal komme hvert øyeblik, begynner å bli ganske så annspent ja, shitt nå kan det skje når som helst, skjelve :-))

Skrevet

hehe.. Skjelven ja! Har vært det i to måneder allerede, så jeg regner med seriøse psykopattendenser når vi nærmer oss slutten.. :-)

Vi har så absolutt vurdert 3D. Nå vet ikke jeg om du bor i Oslo-området, men dersom du vet om noen bra steder (og priser) der så vil vi gjerne vite litt. Noen gode tips?

Lykke til med den siste tiden i allefall!

Skrevet

vi var på majorstua kostet 1.000 kr. Var ikke fornøyd med legen da han viste tydlig at han hadde mye å gjøre ( han var ute av bygningen før vi hadde fått jakkene våre på). plutselig var vi ferdig, men det hadde ikke så stor betydning da vi fikk se nurket vårt. vi fikk med cd-rom og 4 bilder. Mener jeg har lest noe her har nevnt et annet sted i oslo omegn kostet 750 og de fikk masse bilder og film (husker desverre ikke hvor).

Som sagt litt dårlig opplevelse med legen, men da jeg fikk se datteren min var alt glemt, utrolig kult å se hun ligge der som et helt menneske. Hun beveget seg og tok tommelen i munn mens vi kikket på. Utrolig rørende :-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...