Gå til innhold

Ja da var den epoken i livet hennes over......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår var vi på skoleavslutning med eldste jenta.

Hun er nå ferdig med 9 årig grunnskole og fikk utlevert sitt vitnemål :-)

Hennes kull var nemmelig siste kull som slapp unna med 9 årig grunnskole.

Og jammen har de årene gått fort......

Mye fin underholdning av elevene.

Min datter og en kamerat sang en sang av Anastasia......

Var en fin avslutning hvor vi ble servert deilige snitter ,brus, kaffi og tebrød og det var 9. klasse som serverte....

En fin tradisjon som de har på den skolen.Da får både avgangselever og foreldre slappe av og 9. klasse har,hvert år, alt ansvar sammen med sine foreldre med å arrangere avsluttningen.

Inatt har alle avgangselevene som ville overnattet i telt på skolen.Så det blir vel mangen trøtte ungdommer som kommer tuslene hjem utpå dagen idag.

Så nå er det bare å vente på inntak på videregående og håpe at hun får oppfylt førsteønsket sitt:-) :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Hørtes kjempe koselig ut,jeg ville nå bare få ønske jenta di lykke til jeg..Håper hun kommer inn på sitt førstevalg.....

Jeg for min del har to år igjen til at jeg sitter her å krysser alt jeg eier å har for at ho her skal få komme inn på det hun helst vil :) Tiden går så fortmføler ikke at det lenge siden ho kom til denne verden her jeg...Å her sitter jeg med 3 barn :)

God sommer til deg og dine!!!!!

Skrevet

Skjønte ikke helt det med at hun bare har gått 9 år jeg? Min datter er nå ferdig med 1. året på VGS, og hun gikk ut av 10. klasse i fjor. Og jeg mener de var det første kullet som gikk 10 år, så det siste kullet som gikk 9 år fikk jo ut for 2 år siden mener jeg da. Stemmer ikke det?

Skrevet

Nei det stemmer ikke.

Datteren min begynte på skolen det året de innførte 10 årig skolegang.Men hun var da 7 år gammel. Hun begynte rett i 2,klasse og fetteren som er født året etter begynte samtidig som henne men i 1.klasse.

Dersom datteren din er ferdig med 1 året på vgs nå så gikk hun 1.klasse og hoppet deretter rett i 3.klasse.

Så de som er født i 1990 var de siste som slapp unna med 9 år å grunnskolen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...