idamortil2 Skrevet 21. juni 2006 #1 Skrevet 21. juni 2006 Jeg begynte å få bekkenvondt i uke 9 allerede oghar etter det blitt værre. i perioder har jeg måttet bruke krykker. i uke 30 følte jeg at det begynte å bli litt bedre. fikk ikke like fort vondt. det snudde seg raskt. nå er jeg i uke 34 og bekkenet verker dagen lang. men det er liksom mye mere vondt på sidene/hoftene og rumpa, ikke så mye mer mellom bena. Jeg har og fått noen stikkende smerter i hoftene, sånn knivstikk aktig. hva er grunnen til dette? Noen andre som har det sånn??
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2006 #2 Skrevet 21. juni 2006 Hei, denne gangen har jeg heldigvis sluppet unna slike problemer, men min forrige (første) graviditet var preget av bekkensmerter. Det begynte i uke 19-20 og jeg husker de stikkende smertene du beskriver. Var sengeliggende enkelte dager siden det gjorde så vondt å gå, men etter et par-tre uker var den verste smerte-toppen over. Fikk behandling hos fysioterapeut eller noe, i tillegg til at jeg fulgte tipsene -støttebelte -sove med pute mellom bena -ta små skritt -unngå stress
Happy Ignorant Skrevet 21. juni 2006 #3 Skrevet 21. juni 2006 Hadde det sånn i forrige svsk. Gikk med krykker og teipet rygg. Men da hodet festet seg, ca i uke 35, ble bekkenet faktisk litt bedre og jeg var krykkefri resten av svsk. Så det er håp!
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 21. juni 2006 #4 Skrevet 21. juni 2006 Har dritvondt i ryggen! Hele høyre side fra midt på ryggen og ned til der rompa slutter! Ekstra vondt når jeg beveger eller trør på høyrefoten! AKKORAT som masse nåler står fast inni der! Har ikke hatt sån her vondt før nå de siste dagene :-( Går i uke 30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå