go*mamma*n Skrevet 21. juni 2006 #1 Skrevet 21. juni 2006 må si dere virker avslappet til det som skal skje med hensyn tli ting å ordne,spes kjolen.Ikke mening å stresse noen her,men det kan være flere måneders leveringstid på ny brudekjole.Nå vet jeg ikke om dere skal ha det da,men kanskje greit ordne snart. Skal selv gifte meg 19.aug og kjøpte kjolen i februar.Var to månedres leverings tid,pluss at de må ha tid til å sy opp ol..... Håper dere får alt som dere vil.lykke til
2b&spira Skrevet 21. juni 2006 #2 Skrevet 21. juni 2006 jeg har alt klart,utenom små ting må bare få sydd opp kjolen min skal gjøre det en av de dagene som kommer.
FruMamma med nr 2 Skrevet 21. juni 2006 #3 Skrevet 21. juni 2006 Jeg har også alt klart, utenom noen småting jeg ikke får gjort før den siste uka. Jeg gifter meg også 19.august
lille imy Skrevet 10. juli 2006 #4 Skrevet 10. juli 2006 jeg skal også gifte meg 19. aug, og alt er klart, utenom strømpene. lurer faktisk på å ha nettingstrømpe med fransk åpning da må jo mannen bli gla når han skal under der å hente strømpebåndet???
Dubbe Skrevet 10. juli 2006 #5 Skrevet 10. juli 2006 Det som jeg har igjen: Bestille roseblader fra Lisenett.no Leie dress til mannen kjøpe sko til han lage bordkorta ferdig (er bare å låne laserprinter, så er d i boks) Lage bordplan (tar ikke lange tida) pluss litt dill til våre nieser så er d for meg bare å vokse og farve vipper og bryn
lille imy Skrevet 11. juli 2006 #6 Skrevet 11. juli 2006 ok...ok..... mangler en del jeg også, men det er jo en god del som ikke kan ordnes noe serli før en et par dager før DAGEN. blomster, ferskvarer til maten ol.... vill egentli bare få dagen hit nååååååå
nitro circus Skrevet 11. juli 2006 #7 Skrevet 11. juli 2006 Skal gifte meg 12 aug..... Vet egentlig ikke hva som er igjen, men drar på ferie om ei uke.....og kommer ikke hjem før 4 dager før bryllupet! Så vi får se...skal nok bli bra! Orker ikke stresse med ting..skal ha et avslappet og rolig bryllup!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå