Gå til innhold

august bruder

Anbefalte innlegg

Skrevet

må si dere virker avslappet til det som skal skje med hensyn tli ting å ordne,spes kjolen.Ikke mening å stresse noen her,men det kan være flere måneders leveringstid på ny brudekjole.Nå vet jeg ikke om dere skal ha det da,men kanskje greit ordne snart.

Skal selv gifte meg 19.aug og kjøpte kjolen i februar.Var to månedres leverings tid,pluss at de må ha tid til å sy opp ol.....

Håper dere får alt som dere vil.lykke til

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har alt klart,utenom små ting må bare få sydd opp kjolen min skal gjøre det en av de dagene som kommer.

Skrevet

Jeg har også alt klart, utenom noen småting jeg ikke får gjort før den siste uka.

Jeg gifter meg også 19.august

• 3 uker senere...
Skrevet

jeg skal også gifte meg 19. aug, og alt er klart, utenom strømpene. lurer faktisk på å ha nettingstrømpe med fransk åpning ;) da må jo mannen bli gla når han skal under der å hente strømpebåndet???

Skrevet

Det som jeg har igjen:

Bestille roseblader fra Lisenett.no

Leie dress til mannen

kjøpe sko til han

lage bordkorta ferdig (er bare å låne laserprinter, så er d i boks)

Lage bordplan (tar ikke lange tida)

pluss litt dill til våre nieser :)

så er d for meg bare å vokse og farve vipper og bryn ;)

Skrevet

ok...ok..... mangler en del jeg også, men det er jo en god del som ikke kan ordnes noe serli før en et par dager før DAGEN. blomster, ferskvarer til maten ol....

vill egentli bare få dagen hit nååååååå

:)

Skrevet

Skal gifte meg 12 aug.....

Vet egentlig ikke hva som er igjen, men drar på ferie om ei uke.....og kommer ikke hjem før 4 dager før bryllupet! Så vi får se...skal nok bli bra! Orker ikke stresse med ting..skal ha et avslappet og rolig bryllup!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...