Anonym bruker Skrevet 20. juni 2006 #1 Skrevet 20. juni 2006 Hvor ble det av den gode debatten? Hvorfor kan vi ikke diskutere oss fram til løsninger istedet for å kalle noen slimete og det som værre er. Det kritiseres over en lav sko, ikke skal man ha det bra - og har man det dårlig, så er det ikke bra det heller... osv, osv. Når jeg gikk inn her nå, så var det så mye oppgulp og direkte teite innlegg, at jeg blir litt overgitt. Synes det skal være stor takhøyde her inne, og at man skal kunne komme med klager både den ene og den andre veien. Men med måte!! Det er ikke alle stemødre som er egoer - mange av oss setter faktisk stebarna veldig høyt. Det er ikke alltid like lett å sende ungen fra seg når man er mamma, skjønner det. Og sjalusien kommer når det er en ny dame i pappas liv, eller omvendt. Kan vi ikke ta det ut her uten å neglisjere hverandre? Spør om råd sånn at man kan gjøre noe med situasjonen. Om dere absolutt vil publisere sånne innlegg, så gå på kranglesiden, det er der de hører hjemme!! Og dere vet hvilke innlegg jeg mener.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå