morpluss Skrevet 20. juni 2006 #1 Skrevet 20. juni 2006 Jeg lurer på hvilke bokklubberfaringer dere har og om dere er fornøyd? Opplever dere å få mye for pengene og bruker barnet det dere får mye? Hva heter de forskjellige? Takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2006 #2 Skrevet 20. juni 2006 Jeg går ut fra at du snakker om barnebokklubber. Min sønn er med i Barnas Bokklubb. Vi er superfornøyde. Får veldig varierende bøker. Noen kjente eldre bøker og noen nye spennende bøker. Er også nettopp blitt kåret til den billigste bokklubben av vg (eller var det av dagbladet). Vi får bare bøker- ingen leker. Har prøvd Go`klubben, men dette var bøker uten historier. Mer bilder og få ord. Blir fort kjedelig. Fikk noen leker, men de gikk fort i stykker.
morpluss Skrevet 20. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2006 Tusen takk, det var en veldig nyttig erfaring!
mamelukken Skrevet 20. juni 2006 #4 Skrevet 20. juni 2006 Jeg er med i flere bokklubber som alle har samme nettaddresse: www.bokklubbene.no Her er bl.a Bokklubbens barn. Er kjempefornøyd med disse klubbene. Enkelt å administrere avbestillilng osv via internett. Fine vervepremier og velkomstpakker, og kvaliteten på det som tilbys av hovedbøker osv, er veldig bra. Tror det er en babybokklubb der også. Prisene er vel helt ok. Må innrømme at jeg avbestiller en god del, og er ikke med i den babybokklubben, rett og slett fordi vi har så mye fra før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå