Anonym bruker Skrevet 20. juni 2006 #1 Skrevet 20. juni 2006 sambern min mener vi skal dele alle utgifter 50/50...han har over 20000 utbetalt hver mnd og jeg 6000 i lån og stipend...alt jeg får inn går til husleie, strøm og mat...mens pengene på kontoen hans bare vokser og vokser...han er blakk om han har mindre enn 30000 på konto... jeg er blakk når jeg ikke kan dra kort lenger...:/ jeg har ikke råd til noe til meg selv snart..hadde jeg flyttet for meg selv hadde jeg levd som en "konge" fått snart 20000 i alle stønader man kan få som student... hvordan gjør dere det når den ene studerer og den andre jobber? jeg mener at den som jobber skal betale mest, for har man en framtid sammen, er begge parter tjent med at den ene parten har minst mulig studielån...
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2006 #2 Skrevet 20. juni 2006 Er man to så er man to! Jeg studerer og tar meg av den grunn mer av barnet vårt, derfor føler jeg det helt rettferdig at vi deler på de pengene vi har. Sambo tjener 20 000 han også, og de får han virkelig dele med meg! Eller hadde jeg flytta!
Lyst på en til! fekk prins:D Skrevet 21. juni 2006 #3 Skrevet 21. juni 2006 Her bataler han husleige og billån so lenge eg bare er student. Eg betaler rekningane mine, pluss det er eg som stort sett handler alt av mat og bleier. Det fungerer bra. Han hjelper meg ofte med meir lommepenger om det ikkje strekk til. Det skal uansett bli godt å få inn lønning snart. Å vere student er blitt ei stor økonomisk balastning. 6000 kr i mnd er ingenting å leve av.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2006 #4 Skrevet 21. juni 2006 Samboere med felles barn bør vel ha en felles økonomi vel? Det er ikke noe som heter mitt og ditt, det er våres. Derfor: hans penger er dine penger! Sånn er det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå