Anonym bruker Skrevet 20. juni 2006 #1 Skrevet 20. juni 2006 har sådd b.l.a. blomkarse og ringblomst i samme bed, + litt annet... Problemet nå er at den blomkarsen gror over alle bølgeskaft! Svære blomkarseblad bretter seg som paraplyer ut over alle de andre spirene. Hva skal jeg gjøre? Klippe den ned?
grå :) Skrevet 22. juni 2006 #2 Skrevet 22. juni 2006 hehehe må nesten le. du visste vel hvordan blomkarse ser ut? vel, kommer litt an på hvor glad du er i dem. klipper du dem så er det ikke sikkert de overlever. derimot går det som oftest an å flytte dem over i noe annet
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2006 #3 Skrevet 22. juni 2006 temkte at hvis jeg bare klipper noen av bladene så vil det ikke ødelegge for blomstringen senere...?
grå :) Skrevet 24. juni 2006 #4 Skrevet 24. juni 2006 tror ikke jeg ville tatt sjansen på det. det er veldig fort gjort å ta litt for mye dessverre
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2006 #5 Skrevet 25. juni 2006 ok:) prøver å få med meg røttene og omplassere litt av den heller:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå