Gå til innhold

Ganske lei av


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Emilie og Amalie....

 

Kunne aldri tenkt meg å kalle ungen min det. Virker jo som "alle" jentene heter det nå for tiden? Alså navnene er ikke stygge, for all del. Men litt kreativitet da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje noen blir såret av en sånn debatt,men jeg må også si at det er ganske kjedelig når mange heter det samme...

 

Syns egentlig navn blir litt "harry" hvis det er mange som heter det samme/topp 10 navn....

Men det er jo heldigvis smak og behag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen er like og takk for det. Man kan ikke kalle barnet sitt for noe man ikke er 100% fornøyd med fordi "alle andre" heter det og det,eller at noen ikke liker det og det. Dette er ene og alene opp til foreldrene,og det synes jeg de skal bli respektert for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alså, for all del ikke meningen å såre folk med innlegget mitt alså!! Sa jo at navnene var fine. Men kjedelig når så mange heter det samme. Forstår meg ikke helt på sånne "trend" navn. Når barna havner i 1 klasse, så er der 5 Emilier som må plutselig begynne å hete Emilie K, Emilie S, alt etter etternavna deres. Syns bare det er litt rart jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg 3mom. Det er jo ikke noe problem, hvis man vil være kreativ og velge et sjeldent navn, så gjør for all del det. De som derimot vil ta en vanligere navn fordi de liker det best, gjør det. En kan jo ikke gå og irritere deg over at det er mange barn som heter det samme, like lite som at en kan irritere seg over at noen velger sære navn, ærlig talt...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra at smaken er som baken nemlig delt.

Tenk om alle skulle skrevet innlegg og tråder om navn de var leie av da...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...