Anonym bruker Skrevet 20. juni 2006 #1 Skrevet 20. juni 2006 2 stebarn, 1 fellesbarn og ønske om flere barn. Mannen min "er med" som han sier, vil bare vente litt først. Jeg føler at han vel synes han har nok med 3 stykker, men at han ikke vil nekte meg flere... Hadde kanskje ønsket at han hadde like mye trang og hastverk med å få barn med meg som han hadde med eksen i sin tid.... de fikk to på røde rappen fordi han ville, hun hadde 2 fra før..
Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 20. juni 2006 #2 Skrevet 20. juni 2006 Mannen min er ikke med på å få flere barn i det hele tatt han.. Han har ei jente fra før (som ikke var planlagt) og vi har en sønn på 7 mnd (som var "delvis" planlagt). Jeg ønsker meg ett barn til, men dette er han altså ikke med på. Han har to, han har ett av hvert kjønn osv osv. Og han har ikke råd til å betale bidrag for to sier han (hvem sier han skal det da??). Her en kveld kødda jeg med han om at jeg skulle bli gravid igjen. Da sa han "ja da får du ta abort". Ble litt sjokkert og lei meg da jeg, for abort er ikke aktuelt for meg..... Blir jeg gravid igjen skal jeg ha barnet.. Bare det at han sa det sjokkerte meg stort (er ikke så sikker på om han mente det skikkelig alvorlig da, men likevel..).
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2006 #3 Skrevet 20. juni 2006 håper virkelig ikke det var alvorlig ment! Han har en av hver. Det ønsker kanskje du deg også? Unner han deg ikke det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå