Anonym bruker Skrevet 20. juni 2006 #1 Skrevet 20. juni 2006 Hadde dere ville la barnefar få ha barnet hos seg en helg i mnd når barnet er snart 11 mnd og far bor 60 mil unna? Det vil si at hun må ut å fly en gang i mnd. Jeg synes hun er alt for ung og hun har jo ikke det trygge forholdet til pappaen når vi bor så langt unna. Noen meninger om når et barn er klar til å være alene hos far? Tatt i betraktning av stor avstand...
mamman&andrea Skrevet 20. juni 2006 #2 Skrevet 20. juni 2006 Ville latt barnet og far fått vært mye sammen før evt overnatting, dersom han har mulighet til det. Tatt ei ferie uke e.l i nærheten av dere, slik at di kunne vært sammen. Ei helg syns jeg hadde blitt for lite. Hadde bare blitt reising. Vi bor 2 timer unna, og onsdag-søndag anna hver uke syns vi er greit. Mer tid til kos hos far, istedenfor masse reising.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 20. juni 2006 #3 Skrevet 20. juni 2006 etter som jeg har forstått fra tidligere innleg her inne så anbefalles det ikke overnatting hos pappaen før 1 1/2 til 2 år. og barnet burde være trygg på pappaen sin først. men alle barn er forskelige. så det kan jo hende ditt barn trives med det.
Mamsen in tha house Skrevet 20. juni 2006 #4 Skrevet 20. juni 2006 Snuppa mi er nå ca 3år og har sovet med faren sin siden hun var 10mnd.. Jeg føler at det er viktig for barnet å knytte seg faren og at de får ha litt alenetid for å bli kjent.. Så klart ikkje sende på overnatting en helg uten at de har hatt litt kvalitetstid sammen. kansje han kan komme på besøk til dere å ha kidden på dagtid ei helg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå