Gå til innhold

send mail til [email protected], hun er flink til å spå:))))


Gjest

Anbefalte innlegg

har vel lagt ut ett innlegg her før om mailen jeg fikk av henne, og nå har hun hjulpet meg igjen..:))

 

jeg kan ikke få rost henne nok, send en mail viss dere vil få ett godt langt svart tilbake.

 

det er nesten nifst å lese alt hun vet om meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Signerer denne. Artig å lese alt hun vet uten at jeg hadde fortalt noe.... Nå er jeg spent på om hun har rett når det gjelder kjønn på babyen i magen. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på denne jeg også !! Ble mektig imponert - hun er dyktig , og kan sakene dine. Dessuten er hun mer utfyllende og grundig enn det Kimby er . Hun tar seg bedre tid til hver enkelt. Stå på Susann :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk dere lang mail? jeg fikk av kimby, men syns det var litt lite. et par avsnitt med ca 5 linjer. var lite detaljert og kort syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor lang tid tar det før hun svarer? er nyskjerrig og håper på raskt svar:) Men hvem gjør vel ikke det??? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei. Kan noen svare meg på hvordan man betaler? og om det tar ca lang tid før man får svar? og hvor mye det koster?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,du betaler 200 kr inn på et konto nr som du får av henne også får du svar som regel den dagen du sender mail til henne..i værste fall så får du svar dagen etterpå!!! hun er mega flink :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle de flotte tilbakemeldingene. Ja, jeg får ofte høre jeg kommer med gode og utfyllende svar.Ca 1 A4-side. Bruker ca 1 time på hver person , og tar med alt jeg får opp. Jeg har utrolig stor pågang om dagen , så dessverre er det opp til en ukes ventetid .Tar max 3 om dagen , for å gi dem mest mulig tilbake , og at de skal være fornøyd med pengene de bruker på det. Bare å maile meg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.

Jeg leser at du er veldig dyktig at du kan spå,jeg er litt skeptisk til dette,for det er så mange som har spådd meg ulikt og jeg vet ikke hva jeg skal tro på,men jeg tror littt på alle,men det hadde virkelig vært gøy å kunne bli spådd seriøst og at noe stemmer...

Hva slags info trenger du om meg susann for å kunne spå meg? jeg håper på en utfyldene spå dom,og jeg gir gjerne tilbake melding til deg.

En liten test,,,,kan du si en ting so dukker opp når du leser meg? jeg er født 08.04.84.(for å se om jeg blir overbevist)..jeg kommer til å bruke deg og sende deg en mail:)

stooor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Slenger meg på her jeg også.Fikk kjempebra tilbakemelding av Susann, lang og utfyllende.. ikke tok det lang tid før jeg fikk svar heller:) Kjempebra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er bra da,fint hun tar seg så god tid o utfyllende,det er vell det de fleste vil ha:)

fikk hun opp noe som stemte på deg da?klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun fikk opp masse som stemte... det var nesten skremmende å se, fikk besøk av en vennine som også leste det.. hun satt bare å måpte:)

HELT SINNSYKT..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ååå jeg gleder meg..hun skal spå meg også,men det er litt venting for det er så mange som vil bli spådd..kan du si noe som stemte?dette er så spenndene-eller hadde du sakt masse på forhånd? klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sa ikke så mye, jeg sa at jeg var gravid om hun kunne se når jeg fikk og hvilket kjønn.. også spurte jeg om vi kom til å gifte oss.. dafikk jeg et svar om hvordan som stemmer akkurat med hvordan vi har bestemt at det skal gjøres... og jeg spurte om hun kunne se noe ang. et av mine amdre barn, der var hun helt utrolig...sa det som hadde en "fasit" stemte, så gjenstår det å se om det stemmer med kjønn og fødselsdato:) Jeg sendte en foresørsel på mail i går og fikk svar i dag, så det gikk fort syntes jeg..

Lykke til..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har stilt henne endel spørsmål om barn,forhold osv....håper hun ser det. ha en fin kveld...hvordan går det med magen din da?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir nok overasket over hvor flink hun er:) og jo takk ikke så ille, var hos legen i dag for jeg har hatt vondt + litt blødning, fikk en henvisning til sykehuset for UL hvis det starter igjen, typisk at det roet seg når jeg endelig kom inn til han.:) men håper jo selvfølgelig at det ikke kommer tilbake.. har littlyst til å reise for å sjekke uansett da, men er det riktig å gjøre det?? litt usikker.. Og med deg da? erdu langt på vei??jeg er 6+1 på vei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slenger meg på her jeg også!!

 

virker som om aller er veldig fornøyd med susann:))

 

hun skriver jo så lange og dine svar, også viste hun alt om meg... ble nesten litt redd at noen adre kan vite ting om meg, som bare jeg egentlig skal vite....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg anbefaler og henne, lan utfyllende mail ,

susann77 er en prson jeg er glad for at jeg fikk benytte meg av

kmmer til og benytte meg av henne flere gang.

verdt pengene så absolutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter alt det fine jeg har lest her inne,valgte jeg å sende en mail til henne.Jeg spurte hun om et spørsmål før hun skulle spå meg,så jeg vatr sikker på at hun kunne det..og jeg ble helt paff...:)

Jeg spurte henne...Kan du se hva jeg og samboerne min skal på lørdag?enkelt og greit,,,da fikk jeg svar at vi skulle i bryllupp og reise bort,,og det stemmer for i morgen reiser vi bort og på lørdag er det bryllupp....helt utrolig...så jeg gleder meg til hun skal spå meg,,,blir veldig spennende..det er verdt 200,-kr...God helg til alle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...

Hmm, kansje eg skulle prøvd susann77. Selv kan eg anbefale 'fru Larsen - hu var skremmende god, og var det noe hun ikke var 100% sikker på så informerte hu om det. Har prøvd noen etterhvert, og sett forskjellige 'kvaliteter' En gang ringte eg en mann, og der var det han som spurde meg...! Men fru Larsen spør bare om navnet (og kansje f. data) og GIR svarene - 82995458

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter alt det fine jeg har lest her inne,valgte jeg å sende en mail til henne.Jeg spurte hun om et spørsmål før hun skulle spå meg,så jeg vatr sikker på at hun kunne det..og jeg ble helt paff...:) Jeg spurte henne...Kan du se hva jeg og samboerne min skal på lørdag?enkelt og greit,,,da fikk jeg svar at vi skulle i bryllupp og reise bort,,og det stemmer for i morgen reiser vi bort og på lørdag er det bryllupp....helt utrolig...så jeg gleder meg til hun skal spå meg,,,blir veldig spennende..det er verdt 200,-kr...God helg til alle:)

 

Takker for svar - eg har allerede sendt en mail til hun :)

Smart av deg å stille et lite spørsmål for å teste, siden en betaler for det. ønsker deg ei fortsatt god helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...