Anonym bruker Skrevet 20. juni 2006 #1 Skrevet 20. juni 2006 Jeg gleder meg veldig til å vaske tøy og reie opp senga og sånt, men hvor lenge før? Vil ikke det skal bli støvete før nurket kommer. Også har jeg lyst til å vaske ned hus, bake boller og annet å fryse ned, og ha alt i stand, stresser så med tanken at det blir liksom ikke noe kos. Dere som har født før hvordan har dere gjort alt? Tenker på at kanskje babyen kan komme før også er ingenting klart. Noen andre som stresser, vil så gjerne bare kose meg med dette (er jo noe jeg virkelig vil), gode råd mottas med takk!
Mamman til C og M Skrevet 20. juni 2006 #2 Skrevet 20. juni 2006 Hvor langt på vei er du da? Jeg har 6 uker igjen og begynne å bli veldig utålmodig. Tror kanskje det blir ende verre om jeg setter i stand vugge, seng osv. Har kjøpt endel klær som ligger klart i kommoden, samt at alt utstyret er i hus, men det står gjemt inne i et skap.... Sengetøy og sånt er det vel bare å vente med til de siste... tar 2 sek. å få det på liksom... Jeg tror jeg i alle fall venter til jeg har begynt med parmisjonen...
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2006 #3 Skrevet 20. juni 2006 To mnd igjen til termin, så det er jo en liten stund igjen. Kanskje ikke så unormalt å begynne å stresse litt?
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2006 #4 Skrevet 20. juni 2006 He he ,jeg begynte 2 mnd før med å montere seng ,gjøre klart sengen osv.Nå har jeg bare noen dager igjen ,tok å vasket alt på nytt igjen for 2 uker siden .Men da jeg gjorde det var det deilig og koselig. Slappet liksom av da jeg styret med tingene .(rene meditasjonen)hehe. Bak ,vask ,stryk og kos deg du ,gjør det i ditt eget tempo ,ikke bry deg om hva de andre mener .skulle jeg gjort det ,så hadde alt vært et kaos og ikke en kooose tid . ¨lykke til .
♥Tiny Skrevet 20. juni 2006 #5 Skrevet 20. juni 2006 Her står det aller meste klart til bruk Har 4,5 uke igjen, men synes det er godt å kunne være ferdig med det aller meste av innkjøp. Eneste som mangler nå er en ny madrass til kurven og at mamma får trekt om den kurven (arvekurv). Hengte opp nye gardiner igår og venter med sengetøy til nærmere termin tror jeg.
**Tingeling** Emma06+June08:) Skrevet 20. juni 2006 #6 Skrevet 20. juni 2006 Hei:) Jeg er ''bare'' i uke 31, men i dag klarte jeg ikke la være lenger. Nå står det en maskin å sviver med masse små bodyer og sparkebukser:) Har kjøpt kommode, så tenkte at jeg like gjerne kan bli ferdig med vasking av klær og sengetøy og gjøre i stand rommet. Kommer ikke til å legge på senga eller vogga før de skal brukes da:) Mot slutten får man sikkert mer enn nok andre ting å tenke på og er jo fort at alt blir veldig stressende. Og ikke minst er det ikke sikkert kroppen har lyst til å bevege seg som vi ønsker. hehe! Må jo gjøres når det er koselig å gjøre, synes jeg da:)hehe!
AE84 Skrevet 20. juni 2006 #7 Skrevet 20. juni 2006 har 6 uker igjen, og nå er alt i hus! seng o.l er montert, men står på eget rom foreløpig...har også vasket ALT som kan vaskes...men legger ikke laken o.l på før rett før termin..(men d ligger nå klart viss jeg føder før tida!) jeg synes det er utrolig gøy å herlig følelse å totle inne på barnerommet...bretter sammen klær og ordner til...men prøver å vente me å ta inn senga på vårt rom;) men d blir nok snart!! kos dere og lykke til me all rydding og vasking...!!
Tibra Skrevet 20. juni 2006 #8 Skrevet 20. juni 2006 Gjør sikkert ingenting å begynne litt tidlig...her kom småtten uten forvarsel 25 dager for tidlig, og da var ingenting iorden (hadde vogn og en sparkebukse og det var det)...Men det gikk no fint det også
3 fantastiske små :) Skrevet 20. juni 2006 #9 Skrevet 20. juni 2006 Jeg har 25 dager igjen til termin og har akkurat begynt å vaske litt nøytrale klær. Vogn står stuet inn i en bod og senga har jeg nett begynt å male på, har noen strøk igjen før den er klar. Stresser ikke så veldig, men koser meg stort mens jeg holder på. Sist gang var d meste klart 1 mnd før, var bare å legge på dyner og slikt igjen da. Har litt bedre tid denne gangen, samtidig som man har nok annet å ta seg til med en 3-åring løpene rundt. Stresser ikke, bli jeg ikke klar så får jo bare pappa gjøre ferdig restene da.... : ) Gjør ting når du føler for d du, d er jo så koselig! Lykke til!
Gjest Skrevet 20. juni 2006 #10 Skrevet 20. juni 2006 Jeg har 7 uker igjeen og har vasket tøy og lagt det på plass. Vi har montert seng, men ikke redd opp. Det er vel litt tidlig..? Har malt ferdig rommet i dag...jippi!
julibaby2 Skrevet 20. juni 2006 #11 Skrevet 20. juni 2006 Alt er på plass. Og det har det vært en stund nå. Erfaring fra sist graviditet var at jeg hadde så masse ondter at alt ble til slutt et ork. Nå har jeg vært klar noen uker. Men dagene er ikke lange av den grunn, har en gutt på 2 år hjemme sammen med meg + bekkenløsning og masse kynnere. Så start mens dere ennå er oppegående. Lykke til.
nasse nøffen Skrevet 20. juni 2006 #12 Skrevet 20. juni 2006 alt ferdig her, fra sengetøy til vogn... redd opp,og klart... behaglig følelse,,, mangler ingenting annet enn en baby:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå