*mamman til tw og bi* Skrevet 20. juni 2006 #1 Skrevet 20. juni 2006 hva har dere fått ordnet evnt hva har dere tenkt på?? vi skal ha et stor ute bryllup langt til fjells. det tar 45 min å kjøre med bil og 45 min å gå.ligger kun noen små stølshus der oppe.veldig vakkert.her sak vi holde vielsen og selskap for 75 personer.gruer meg til vi ska frakte opp tingene.vi koste oss en formue i helikoter leie.skal opp med 6 telt.75 stoler.20 bord.gass ovner og kjøleskap. uff jeg har helt utrolig mye å planlegge,men dette er noe vi begge vil gjennom føre.blir et bryllup av den sjeldne klassen til nå har jeg ordnet gjestelista.sett på kjoler og invitasjoner.må finne kjolen først og planlegge reten ut ifra den
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 20. juni 2006 #2 Skrevet 20. juni 2006 Jøss, litt av et bryllup dere skal ha *imponert* Da har du litt å henge fingrene i ser jeg Det blir sikkert veldig bra til slutt da Hvilken dato skal bryllupet stå? Vi skal ha bryllup 4. aug. neste år. Men skal bare ha et lite bryllup for den aller nærmeste familien. Vi har ordnet med kirke og lokale. Ellers så har jeg ikke ordnet så mye enda. Har jo god tid da. Henger en del her inne for å få litt tips da.
*mamman til tw og bi* Skrevet 20. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2006 vi skal gifte oss den 11.august. er så mye å tenke på..henger her inne jeg oxo for å snappe opp tips og råd. jeg kan ikke akkurat snu på den store dagen fordi jeg har glemt noe.
Jenny-penny Skrevet 20. juni 2006 #4 Skrevet 20. juni 2006 har ikke helt satt datoen enda, men blir nok august. skal sjekke værstatistikken først siden vi også skal ha ute bryllup på hytta vår. med vielse ved stranda og masse venner! foreløpig er kjolen sett ut, gjestelisten satt opp og det er vel det. ikke bestemt meg for forlver enda-det er det værste valget jeg har.
jente,jente, ? Skrevet 20. juni 2006 #5 Skrevet 20. juni 2006 jeg er september -07 brud så det er jo nesten august det..hehe.. Har ikke ordnet mye til nå, men vi skal ha helt vanlig kirkebryllup med selskap/fest etterpå. Til nå har vi kirke, festlokale, valgt farger på blomster, så vidt begynt å titte på kjole, og forlovern min er klar. Ellers gjenstår resten.. hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå