*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 20. juni 2006 #1 Skrevet 20. juni 2006 Noen som vet om noen sånne som er gode, lette, tar liten plass, og som ryggen kan legges helt ned på... Skal på tur når poden er seks mnd, og trenger en lett reisetrille/sportsvogn som han også kan sove i...
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 20. juni 2006 #2 Skrevet 20. juni 2006 Jeg har kjøpt Carena sin paraplytrille, den kan legges helt ned + at den har kalesj, kan slås helt sammen og tar liten plass. Den kostet rett under 1000 lappen. Er fornøyd med denne, men er litt uvant at den svinger hele tiden, men tror nok dette er en teknikk som en lærer seg etterhvert.
Mom2Two Skrevet 20. juni 2006 #3 Skrevet 20. juni 2006 Maclaren Techno XT, den er helt fantastisk! Kan legges helt ned i vannrett sovestilling, kalesje som kan tas nesten helt ned med spolbeskyttende skjerm på, kjempelett å legge sammen/ta opp, kan gjøres med en hånd, lett og god og trill, stoffet kan vaskes osv. osv. Anbefaler den på det varmeste!
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 20. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 20. juni 2006 Noen flere? Og hvor har dere kjøpt de?
second_time Skrevet 20. juni 2006 #6 Skrevet 20. juni 2006 Graco sine triller er best (synes jeg) Vi reiser mye og er kjempe fornøyd med Graco trillen vår. Modellen vi har kan legges helt tilbake, kan slås sammen, er lett og MEGET god å trille.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2006 #7 Skrevet 20. juni 2006 Er ute etter en selv også, men vil ha triller med store hjul, ikke slike dårlige små trillehjul med to hjul tett-i-tett. Men ønsker en ala Brio Race. Den virker super.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 20. juni 2006 #8 Skrevet 20. juni 2006 slenger meg på denne.. hva hoster de forskjellige? og hvor er de kjøpt?
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 21. juni 2006 #10 Skrevet 21. juni 2006 dytter litt på denne, fikk ikke helt svar på det jeg lurte på.. noen som kan svare hva de koster, evt noen nettsider?
Blomman Skrevet 21. juni 2006 #11 Skrevet 21. juni 2006 Har en babydan stockhom - koster ca 1000 kr teneker jeg - kalesje - og rygg som legges helt ned
løve81 Skrevet 26. juni 2006 #13 Skrevet 26. juni 2006 Jeg skal selge en brio race hvis du er interessert i å kjøpe brukt! Den er froresten super å trille, og blir liten sammenlagt!
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 26. juni 2006 #14 Skrevet 26. juni 2006 Skriver under på denne Mom2Two,den er helt fantastisk:) Er super fornøy!!!! Så dette er min anbefaling også!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå