Gå til innhold

Jeg ble sykemeldt!


envi

Anbefalte innlegg

Hun sykemeldte meg i tre uker med streng beskjed om at jeg skulle være hjemme og slappe av.

 

"Når jeg var så så sliten som jeg var, så hadde jeg absolutt ikke noe å gjøre på jobb!", var hennes ord.

 

En liten oppsummering. Jeg er 9+4 i dag. Har jobbet 100% i barnehage til i går. Jeg dro fra jobben i går og rett til legen for å snakke litt med henne. Jeg har en sønn på 3 år fra før og en utrolig snill og hjelpsom mann. Jeg har vært mye dårlig, slapp, sliten og trett. Den siste måneden har jeg brukt helga på å vaske klær og rydde, for i uka har jeg stort sett sovet og brukt TV som barnevakt (huff. Gråter ved tanken...) Mannen min er ikke hjemme fra jobb før halv seks.

 

Så til dere. Ikke la det gå så langt som jeg har latt det gå. Ikke vær redd for å si i fra tidligere.

 

Som en god veninne sa til meg

"Du skal ikke redde verden, bare befolke den!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei sann:)

sitter i samme båt du og jeg..vel jobber på kontor og ikke barnehage da men ellers var historien din veldig lik min..er enig med det venninnen din sa,er jo sant det,skal jo ikke redde verden:)

er 10uker på vei jeg da og ble sykemeldt forrige torsdag,legen skjønte ikke hvorfor jeg pressa meg til å gjøre masse når kroppen sier fra at det er nok..sant det men var liksom innstilt på at dette svangerskapet skulle løpe pent avsted uten plager,men istedet minner det meg om mitt første svangerskap..blæ..alt jeg var innstilt på å ikke gjøre og alt som ikke skulle skje skjer..går vel ikke ann å planlegge sånne ting,blir deppa av det der jeg..

nei vi får høre på legene og ta oss i nakkeskinnet ikke ha dårlig samvittighet for at vi tar vare på oss selv litt...

klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...