Anonym bruker Skrevet 20. juni 2006 #1 Skrevet 20. juni 2006 Hvor mange av dere "modne" unge mødre bor sammen med barnefaren...? Og da mener jeg "modne" til dere under 25...
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2006 #2 Skrevet 20. juni 2006 relativt sarkastisk innlegg, men jeg svarer likevel: jeg! og jeg er 23.
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 20. juni 2006 #3 Skrevet 20. juni 2006 dust innlegg, du kan hvertfall signere m nick, tydelig at du prøver å "make a point" her, men slike ting har ingenting m alder å gjøre, så finn på noen annet du..
mamman til Mathiasgull:) Skrevet 20. juni 2006 #5 Skrevet 20. juni 2006 Jeg bor sammen med barnefaren har vært sammen i 6år.
Linn&Casper Skrevet 20. juni 2006 #6 Skrevet 20. juni 2006 herregud for et tragisk innlegg. Men for å motbevise ditt underforståtte poeng; Jeg! Vi er 20 og 21. Har bodd sammen i tre år og vært sammen i 5år.
übermamma *5 pp* Skrevet 20. juni 2006 #7 Skrevet 20. juni 2006 Jeg bor med barnefar, gjort det i 4 år, vi er 22 og 21 og har en på 16 mnd
2b&spira Skrevet 20. juni 2006 #8 Skrevet 20. juni 2006 jeg bor sammens med barnefar vi gifter oss 12august og vi er 20 blir 21 om noen dager
Miiia Skrevet 20. juni 2006 #9 Skrevet 20. juni 2006 ja, er kjempe morro innlegg=/ ikke, men ja bor sammen med barnefaren<33
Tredje barn på vei Skrevet 20. juni 2006 #10 Skrevet 20. juni 2006 Jeg har vært sammen med faren til gutten min 4,5 år. og sønnen vår er 2 år. Vi bor i hus og han har jobb mens jeg ikke har fått no fast ennå og bare jobber vikar. Jeg er forresten 22 år.
lovelylady_stolt mor til 2:) Skrevet 20. juni 2006 #11 Skrevet 20. juni 2006 Hovedinnlegger: va **** har du med det å gjøre?? vi alle er vel like verdt som alle andre er.. eneste forskjellen er at vi er unge..men like godt kan vi ta vare på våre barn.. kanskje bedre:) hehe tåpelig spørsmål må jeg si.. du må jo være lite teit som signerer som anonym.. haha
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2006 #12 Skrevet 21. juni 2006 En liten test bare for å se hvor "modne" dere faktisk er... Er man voksen klarer man å la være å blåse seg opp over et sånt tåpelig spørsmål... Er man ennå "ung" i hodet blir man sinna og irritert for ingenting... Hormoner og tennårene vet dere... ;-P HI Jeg regner mat at jeg får noen sånne "å du er dust, assa" eller "å så teit du er" eller "tulling, idiot, så barnslig altså"... Det gjenspeiler igjen modenheten...
LillaManilla Skrevet 21. juni 2006 #13 Skrevet 21. juni 2006 Hvor gammel er du da hovedinnlegger? Syns det er utrolig undøvendig å komme inn på ung-mor forumet og skape dårlig stemning. Om vi er alenemødre eller ikke, har du strengt tatt ikke noe med. Og jeg tviler på at du kan bruke den informasjonen til noe som helst nyttig. Syns ikke du er i noen posisjon til å komme her å "måle" hvor modne noen av oss er. Og forresten - jeg er 21 år, forlovet, og har en datter på 15 mnd. Ferdig med tenåringshormonene for lenge siden, men blir likevel lettere irritert over innlegget ditt. Hvor "modent" er det uansett å signere med anonym på et så barnslig innlegg...?
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2006 #14 Skrevet 21. juni 2006 Er man umoden fordi man hisser seg opp??? Det var ihvertfall umodent sagt... Akkurat som om en "gammel" mor ikke ville hisset seg opp hvis noen kom til henne og sa "er du sammen med faren" på en sånn sarkastisk måte. Jeg tror nok ikke du ville sjekke hvem som er moden og ikke, du ville provosere! Og, jeg synes virkelig ikke du virker så moden selv
Askepott 3 barnsmor Skrevet 21. juni 2006 #15 Skrevet 21. juni 2006 Man trenger ikke være moden for å hisse seg opp her hovedinnlegger..viser bare hvor moden du er som i det hele tatt gidder og skrive et sånt innlegg for å sjekke hvor modne vi er..bare se på skravlesiden og 0-1 års debatten hvor mange som spør om ting og ikke tør og signere med nick fordi det er så mange som hisser seg opp..At det går ann og være så barnslig som deg, må bare le av deg jeg hehe..KOM DEG INN PÅ KRANGLESIDEN DU DER DU HØRER HJEMME!!
♡ [email protected]♡ Skrevet 21. juni 2006 #16 Skrevet 21. juni 2006 Kjære HI. vet hva du er ute etter... men om man er sammen med barnefaren eller ikke, bor sammen eller ikke har ingen ting med hvor moden eller hvor gammel man er.... jeg vil si at vis f.eks ei jente på 17 blir gravid og beholder barnet sitt(selv om hun ikke bor/er sammen med barnefaren så kan hun jo være moden fordet???) tror det er like mange på 35 som er aleneforeldre som noen på 20... var selv akkuratt fylt 17 da jeg ble gravid og fylte 18 like etter barnet kom... vært sammen med barneharen i 3 år bodd fast sammen i to...(altså 2 siste åra) forlova oss for 1,5 år siden... er nå 19 om to uker... han er 25 i desember.... vis vi flytter fra hverandre nå så vil ikke jeg si at jeg er no mindre moden enn ei på 35 pga jeg ikke lengre bor sammen med barnefaren.... eller??? Det er faktisk mange FORSKJELLIGE grunner til at barnets foreldre ikke bor/har bodd sammen.... og det gjelder ikke unge foreldre (16-25år) bare mange på 30 og oppover også som ikke lengre bor sammen med barnefaren noen har kanskje heller ikke gjort det! Men selfølelig du har lov å spøre om alt, men du kunne jo kanskje fortalt litt om deg selv også? og skrevet med nick.. men du er kanskje ikke så moden du heller?
MegOgAlleMine Skrevet 22. juni 2006 #17 Skrevet 22. juni 2006 hei. Er snart 22år, og bor sammen med pappen til ungene mine(har 2 stk). og vi gifter oss nå i sommer.
Linda21Nathalie16.04.06 Skrevet 22. juni 2006 #18 Skrevet 22. juni 2006 Hvorfor er du anonym?! men jeg svarer for det. Jeg bor sammen samboern min og det har jeg gjort i 4 år, og har nettopp fått ei jente:) jeg blir 21 i juli, og han blir 20 snart. Men hva er det du hinter til egentlig??? "bare for moroskyld"<-------
♡ [email protected]♡ Skrevet 22. juni 2006 #19 Skrevet 22. juni 2006 det denne HI skal frem til er at vi unge mødre er umodne og at veldig få av oss bor sammen med barnefaren! men som hun ser her tar hu ganske feil
Tredjemann på vei :D Skrevet 22. juni 2006 #20 Skrevet 22. juni 2006 jeg gjør det! er 21 år og typen 23. har bare bodd sammen i et år snart og ble sammen for 1,5 år siden. gikk rimelig fort alt sammen her ja:)
Natalie84 Skrevet 22. juni 2006 #21 Skrevet 22. juni 2006 det er nok ikke alle som bor sammen med barnefaren, ikke alle er sammen eller bor med barnefaren uansett alder og hvor modne de er. det har ikke noe å si hvor modne vi er eller ikke er. det i seg selv at det skulle være et spørsmål for moroskyld for å få opp et poeng er umodent. syns bare valget man tar å ha barnet og ta seg av det er modent gjort for en ung jente.. jeg gir ros til unge mødre for at de tør å ta det valget med å beholde barnet sitt... noen mennesker syns vel at det er helt latterlig at vi som er så unge får barn, hva er det som er så umodent med å ta ansvar for sine handlinger? og hva er det som er så modent med å rakke ned på unge mødre?
sovehje<3rte +jente+aprilspire Skrevet 22. juni 2006 #23 Skrevet 22. juni 2006 vi er sammen ja.. har vert det i 3,5år snart!!
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 22. juni 2006 #24 Skrevet 22. juni 2006 Hmmm... Da gjelder vel dette meg i ca 5 mnd til... :-) Jeg og barnefaren har vært sammen i 5 1/2 år og bodd sammen i 5 år... Bor altså fremdeles sammen... ;-P
Linda21Nathalie16.04.06 Skrevet 23. juni 2006 #25 Skrevet 23. juni 2006 et så arrogant innlegg fortjener ikke svar...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå