Gå til innhold

Snufs, nå er snart graviditeten over... (samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt et kjempe flott svangerskap, og nå er det snart over.. Synes det er så merkelig, og vet jeg kommer til å savne å gå gravid, for dette har til nå vært den flottest tiden i mitt liv!

Livet kommer selvfølgelig til å forandre seg mye og tankene også når knøttet kommer, og da vil nok det være vår flotteste tid! Er så godt med minner synes jeg! Vi har tatt en del bilder da, magebilder og kosebilder i armkroken, men nå angrer jeg litt for at jeg ikke har skrevet noen dagbok... Kunne ønske jeg kunne gå tilbake og skrive mer.. Har skrevet litt om første sparkene innvendig og at vi kjente det utenpå magen samtidig, og første gang sambo kjente han sparke uten at jeg kjente det, for da sov jeg, ganske spesielt for han det!

Men tror jeg kommer til å savne å ha vårt lille kjærlighetsbarn i magen jeg, selv om jeg gleder meg stort til han kommer ut til oss! Sambo klarer nesten ikke vente han heller!

Dette er så fantastisk damer! Er så glad vi er gravide, at vi har muligheten til det!

Ha en fantastisk dag alle sammen, og kos dere med den lille i magen, månedene går veldig fort!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det går mot slutten av mitt allersiste svangerskap. noe jeg synes er helt forfærdelig. elsker å ha baby i magen

Skrevet

Enig i at jeg kommer til å savne denne tiden. Men gleder meg utrolig til

lille jenta vår kommer.

Jeg har skrevet av og til i en sånn lilten bok som heter Dagbok for deg som er gravid.

Der har jeg notert små og store ting, limt inn bilder fra ting som har skjedd i familien og med magen i disse månedene.

Er blitt en veldig fin bok som alle i familien elsker å bla i.

Synes det er en fin fødselsgave til Nurkeline fra mamma. Litt fra pappan også da, men blir mest jeg som limer bilder og skriver.

Fargeprinter er kjekt å ha!

Venter jente 10. juli !!!

Skrevet

Ja det er litt trist å tenke på. Sambon sier at jeg må nyte de siste dagene (er 6 dgr på overtid allerede) som gravid, for det blir ikke noe fler barn på oss. Jeg kan godt tenke meg en til om ett par år.... får se hvordan det går med det. Det er litt trist å tenke på at dette er siste gang som gravid. For til tross at det er slitsomt med bekkenløsning mm så er det også en veldig fin tid....

Lykke til alle andre som går i ventens tider!!

Skrevet

Det er ganske rart det her ja.. snart er magen borte og det ligger et lite menneske i armene våre... jeg er en av de som ikke vet om dette er mitt siste svangerskap enda da.. har liksom ikke troa på at jeg som 24(snart25) skal være helt ferdig med å få baby liksom... elsker å være gravid og ha små knært. Men samtdigig er dette mitt 3 barn også, så man skal jo klare å ta seg av de søte små opp igjennom og ta vare på seg selv. MEn jeg ser ikek bort i fra at jeg få en til om noen år :) Men først og fremt skal jeg glede meg over den lille osm er her veldig snart!

Skrevet

Huff ja...

Sikkert derfor jeg ikke stresser så fælt. Er siste svangerskap på meg (mener sambo) og vår nr 3 som spreller vilt i magen. Å jeg har virkelig savna det å kjenne det leve i magen etter fødsel. Magen har føltes så tom, så nå setter jeg pris på hvert eneste spark og livstegn. I natt holdt hu meg våken til 02.30 og jeg som skulle opp igjen 04.30. Men hva gjør jeg???? Jo jeg ligger å smiler og nyter diskolivet hennes...

Trøtt nå kan man trykt si.

Så nyt svangerskapet damer... det gjør jeg.. Skikkelig trist at det er siste gang :(

Får nyte mine 6 dager til termin og kanskje 2 uker overtid.. (Tviler sterkt på det da)..

Stooor klem...

Skrevet

Hei på dere :-)

Så positiv lesing da:-) Vi er mange som trenger å lese slikt....

Jeg er super lykkelig over min tilstand,men må innrømme at jeg oxo gleder meg stort til å få nurket og da kroppen tilbake.

Dette er nok mitt siste sv.sk og skal bare se når jeg får det på avstand vil jeg oxo savne denne tilstanden,rart hvor fort vi glemmer hi hi

Sist jeg gikk gravid syest alt mye lettere og nøt det på en helt annen måte en denne gangen. Har vært en del komplikasjoner som har gjordt det tyngre fysisk men mest psykisk. Så her blir nok lykken fullkommen når vi har gutten i armene våre og vi med sikkerhet kan si at alt gikk bra :-)

Men igjen,kjempe flott med slike godt,positive innlegg takk takk :-)))

Skrevet

åh jeg skulle ønske jeg følte det samme. jeg er i uke 30.5 nå og er døøøødslei..... jeg synest ikke det er noe gøy å gå gravid. ikke missforstå meg altså :) jeg synest det er spennende og kjenne henne sparke og styre på der nede, men jeg vil heslt bare ha henne ut så jeg kan dulle med henne. dette er min nummer 2..

Svangerskapet har nå gått veldig greit denne gangen, hadde mye styr sist gang. sikkert mye av det at jeg ikke synest det er så kjempegøy å gå gravid. redd for komplikasjoner og sånne ting..

Men nå er det bare ca 9 uker igjen så er jeg ferdig :) håper dem går fort, og at alt går bra, for gleder meg kjempemasse til hun kommer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...