Anonym bruker Skrevet 20. juni 2006 #1 Skrevet 20. juni 2006 Feks at mannen deres sitter igjen i stua når dere har lagt dere og runker og prøver å skjule at han har gjort det?
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2006 #2 Skrevet 20. juni 2006 Akkurat det har jeg aldri opplevd - men at han runker i mitt nærvær er bare deilig å se på.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2006 #3 Skrevet 20. juni 2006 Jeg hadde ikke likt at han satt igjen i stua for å runke nei. Da kan han vel like så godt legge seg sammen med deg og ha sex med deg i stedet? Men hvis du ikke vil ha sex med han så skjønner jeg det jo.... alle har jo sine behov. Har aldri opplevd dette jeg heller, men en kveld for lenge siden lå vi i sofaen og kosa og tok litt på hverandre. Sambo ville ha mere, men jeg ville ikke ha sex akkurat da. Da sa han at han skulle ta seg en dusj (det var i syden rett etter vi kom fra stranda), og da hørte jeg at han runket... jeg synes det var sinnsykt opphissende. Jeg har også vært bortreist hele forrige uke, og da jeg kom hjem så jeg at detlå en flaske bodylotion i senga.... jeg vet han bruker lotion eller vaselin når han runker, så jeg spurte han om han hadde kosa seg med bodylotionen mens jeg var borte? Da ble han litt flau og sa nei... men da han skjønte at jeg bare ble opphisset av det svarte han ja
Gjest Skrevet 20. juni 2006 #4 Skrevet 20. juni 2006 Hvis han har følt at han har hatt behov for å skjule det, ville jeg nok blitt skuffet/irritert ja, for da kan han tydeligvis ikke være åpen og ærlig til meg, og det er jo ikke bra. Men om han tar seg en runk, så skal han for all del slippe å informere meg på forhånd, men svare meg ærlig hvis jeg spør:-)
tjorven 1 Skrevet 20. juni 2006 #5 Skrevet 20. juni 2006 kjæresten in runker sjelden og det synes jeg er rart... jeg leker mere med meg selv enn det han gjør... men han går for ekte vare og vi har et realtivt hyppig sex liv
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2006 #6 Skrevet 21. juni 2006 Aldri opplevd, men det skyldes vel at jeg har lyst på sex hele tida (han får altså aldri noe nei hvis han spør), og han synes det er bedre en runking. Vet at han runker når vi er vekk fra hverandre, og det er vel bare da, for jeg har aldri sett ham gjøre det, og vet at han ikke gjør det noe annet sted enn i senga. Har faktisk tenkt å spørre ham om han ikke kan vise meg det, for jeg hadde nok blitt veldig opphissa! Jeg derimot har tilfredstilt meg foran ham...f.eks. hvis han er for trøtt til å gjøre noe. Da ligger jeg ved siden av ham, ofte helt inntil...tror ikke helt han merker det faktisk, for da er han skikkelig trøtt. Noen ganger så har han mumla: slutt å bevege deg, så da legger jeg meg bare litt lenger bort. Vi er nokså åpne når det gjelder seksuallivet vårt, så det er ikke flaut i det hele tatt! Velger likevel å signere med anonym, men det er fordi jeg er paranoid!
Hulderjenta Skrevet 28. juni 2006 #7 Skrevet 28. juni 2006 Eg synest mannen kan gjere det meir i skjul og ikkje sitje i stova. Men har ein sterk drift og partnaren ikkje er tilgjengeleg er det heilt normalt å avreagere slik. Dei fleste menn gjer det, ofte fleire gonger om dagen, men dei snakkar ikkje høgt om det. Husk menn har enno meir trong for sex enn oss kvinner. Og så har dei behov for å tømme seg. Unge menn, ja eldre og, tenkjer på sex nesten heile tida.
vims-74 Skrevet 28. juni 2006 #8 Skrevet 28. juni 2006 Jeg har ingen problem med at min mann runker (uansett om det måtte være i stua) - så lenge det ikke går utover meg, dvs at han heller foretrekker tilfredstille seg selv framfor å ha sex med meg... noe som heldigvis ikke er noe problem her i huset Det med at menn har større trang for sex enn kvinner, at de har behov for å tømme seg, og at de tenker på sex hele tiden, synes jeg blir å generalisere litt for mye, og jeg vil påstå det er en ganske gammeldags tankegang, og er IKKE enig -så er det sagt og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå