Anonym bruker Skrevet 20. juni 2006 #1 Skrevet 20. juni 2006 Jeg går å tenker hver eneste dag på at kanskje det ikke skulle vært meg og han. Jeg er usikker på hva jeg føler for han. Jeg er ikke tiltrukket av han, men kan godt være det av andre menn. Vi har ikke helt den rette kjemien. vi har to barn på 1 og 2 år. Jeg føler vi ikke har samme humor lenger. Føler jeg råtner og lurer på om alt dette er fordi jeg går hjemme eller fordi vi ikke burde være sammen. Noen som har hatt slike tider som dette også har det ventet bedre? Svigerforeldre, bosted osv er helt topp.. Det er bare gnisten som er helt borte. Jeg tenker mye på det og tenker ofte herlighet hvor teit du er.. Ser så mange negative sider at jeg får halt avsmak til tider... Men jeg er jo glad i han.. Hjelp meg noen....!!! jeg er helt fortvilet...
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2006 #2 Skrevet 20. juni 2006 Ja samme her. Nettverk o.l er helt topp og vi koser oss veldig når vi er sammen med andre. Men bare oss to....nei det er ingen gnist eller tenning igjen. Vi ler lite og hakker mye. Så, i går ble det slutt. Og denne gangen for godt- det har vært for mye fram og tilbake. nok er nok, vi må slippe hverandre fri.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2006 #3 Skrevet 21. juni 2006 Hva med å prøve å gjøre noe hver for seg? Det har allefall funket for meg og min..
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2006 #4 Skrevet 21. juni 2006 Problemet er at vi oftest gjør ting hver for oss, eller sammen med andre- aldri alene..... Da er det litt problematisk..................
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå