Gå til innhold

Kiropraktorbehandling mot luftsmerter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har gode anbefalinger mht kiropraktor mot luftsmerter?

Leonora sliter svært ofte med luftsmerter. Spesielt ille på kvelden og natta/tidlig morgen. Det er heldigvis IKKE snakk om kolikk da hun jo lar seg trøste. Men smertene gjør at hun sjelden får sove stort mer enn en time eller to om gangen - og det tror jeg både hun og jeg synes er slitsomt. Noen som har erfaring med å benytte kiropraktor for sånt? Og har dere evt en kiropraktor å anbefale i Oslo-området?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv har vi hatt veldig god erfaring med kiropraktikk på Eline mot hennes kolikksmerter.

hade jeg vært deg hadde jeg ring en kiropraktor for å høre.

En seriøs kiropraktor tar ikke å behandler sm,å babyer hvis de tror de ikke kan hjelpe dem. Fikk selv beskjed om Eline siklet mye så ville neppe behandlingen hjelpe.

Vi var på Stovner kiropraktorsenter, kan absolutt anbefale de hvis du bor i nærheten.

Skrevet

Aktiv Helse på Brynsenteret kan jeg anbefale. De er superkoselige og kjempeflinke!

Skrevet

Hei,

jeg tok med Christian til kiropraktor i forrige uke, han begynte plutselig å få luftsmerter om natten, særlig siste del av natten. Ble urolig, trakk bena opp og våknet nesten omtrent hver time. Etter en behandling ble han helt bra! Kiropraktoren holder til i Frognerveien 52, ved Frogner plass. Han heter Carl Christian Johnsen. Virket erfaren og flink, hadde behandlet mange babyer før. Jeg fikk også tips om massasje jeg kunne gjøre selv.

Skrevet

Har du prøvt minifom? Vet at mange har god erfaring med det.

Skrevet

Takk for gode råd til dere alle. Fikk god hjelp på Aktiv Helse på Bryn. Første natten etter behandling sov hun plutselig i 6 timer i strekk for første gang. Hadde en oppfølgende behandling og er nå "friskmeldt". Fortsatt noe plaget med mavesmerter dersom mamma'n ikke har vært flink nok til å holde seg unna f.eks. melkeprodukter og appelsiner, men alt i alt så går det nå veldig bra ;-)

Skrevet

Det var flott å høre...

Lille Thyra har også en del luftsmerter om kvelden... Prumper masser... men lar seg som sagt trøste... Kanskje jeg burde prøve?

Skrevet

Ja, jeg var i allfall veldig godt fornøyd. Kiropraktoren fant noe stramhet i hoftene (særlig den ene siden), midtryggen og i nakken. Etter den første behandlingen var midtryggen helt fin og etter to behandlinger var alt sammen borte. Fortsatt kan hun jo ha en del plager, men nå lar det seg lettere forklare. F eks hvis jeg har spist noe hun ikke har tålt eller at mor har vært for slapp med rapingen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...