Tredjemann på vei :D Skrevet 19. juni 2006 #2 Skrevet 19. juni 2006 vi slutta tvert da han her fikk to fulle grøtporsjoner på dagtid vi... forutsetningen er at de spiser bra om dagen.
Gjest Skrevet 19. juni 2006 #3 Skrevet 19. juni 2006 Hallo, siljmor85, Var det mye grining på babyen, da dere sluttet? Vi tenkte å slutte vi også, men er redd han vil gråte i flere timer fordi han er sulten:-( Uff, som jeg gruuuuuuuuer meg. Vi gir han grøt før han legger seg kl. 21.00, han våknet bestandig etter ca 4 timer (+, -)
*Mustang Sally* Skrevet 19. juni 2006 #4 Skrevet 19. juni 2006 Har ikke gitt et eneste natte måltid siden lillegtt var 9-10 dager jeg
Tredjemann på vei :D Skrevet 20. juni 2006 #5 Skrevet 20. juni 2006 beklager at jeg ikke svarte deg igår, men da hadde jeg tatt kveld:) ble ikke noe særlig gråting nei.. han sov rundt ei hel natt plutselig mens han hadde pleid å få ett nattmåltid og etter den gang har vi bare gitt han smokken når han har våknet. tror ikke det hadde gått like greit uten smokken her da, for han er skikkelig smokkavhengig... hvis han gråter mye og tydelig er sulten må dere fortsette å mate han om natten eller innføre mer fast føde om dagen:) vi legger han her (7,5 mnd) i 19-20 tiden like etter kveldsmat og da får han ikke mat igjen før i 8-tiden... blir litt fort irritert før frokosten er klar, men han får ikke varige mèn av å vente litt.
Gjest Skrevet 20. juni 2006 #6 Skrevet 20. juni 2006 Hei siljemor85, Du er tilgitt:-) Jeg tok kvelden jeg også. Det var veldig seint egentlig.... I går var han veldig trøtt! Han fikk ikke tatt kvelds badet sitt engang. Han sovnet 21.45 og sov til 05.15. NY REKORD!!!!!! Jeg ble så overrasket over at han sov så mange timer. Han våknet litt klokka 02.00, men han sovnet med engang. Herregud sier jeg bare. Det var deilig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå