bety Skrevet 19. juni 2006 #1 Skrevet 19. juni 2006 Skal reise til Hellas i juli med en på 7 mnd. Noen som anbefaler hvilken dyne jeg skal ta med? erfaringer?? Dun, thermo eller teppe?
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2006 #2 Skrevet 20. juni 2006 Jeg skal snart til kypros, med jenta mi på 8mnd. og jeg tar med et flisteppe og et helse teppe.Vi var på cran canaria i fjor og vi trengte ikke dyne. Og vis det blir kalt, så får man jo laken på hotellet eller leilig hetene.
gogo Skrevet 20. juni 2006 #3 Skrevet 20. juni 2006 Hellas i juli er VARMT! Du trenger garantert ikke mer enn et helseteppe om natten. Bare pass på å ikke ha airconidtion på kaldere enn 22 grader. Under dette blir dere garantert forkjøla! God tur
Gjest Skrevet 20. juni 2006 #4 Skrevet 20. juni 2006 helseteppe holder i massevis!!! som en annen sa her, Hellas er VARMT i juli...
d",)~^~^~ Skrevet 20. juni 2006 #5 Skrevet 20. juni 2006 Kom nettopp hjem fra Tyrkia, der hadde vi 35 grader i skyggen. Snupp lå i kortarma body uten noe over seg både på dag- og nattestid. Hadde med hvitt helseteppe til å legge over kalesja på vogna slik at det ikke ble så varmt. (mørk vogn) Vi hadde bestilt babypakke på hotellet, så i senga var det faktisk både pute og teppe. Puta var samme størrelse som til voksne så den brukte jeg ikke og teppet ble for varmt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå