PrinsesseSjefen Skrevet 19. juni 2006 #1 Skrevet 19. juni 2006 Bestevenninna ("M") til 5-åringen min ("A") skal feire bursdag på lørdag, og selvsagt jobber jeg da, og "A" skal ligge hos ei venninne av meg ca 12 km i "feil" retning. (jeg jobber kvelden fredag og dagen lørdag). Jeg ringte for å si at "A" dessverre ikke kunne komme, men da jeg sa det var fordi jeg var på jobb sa de at de kunne hente henne. Forklarte hvor hun skulle være, men det gjorde ikke noe, for "M" ville bli så lei seg om "A" ikke kunne komme... Jeg sa det var altfor snilt og at det var over ei mil, men de ville så gjerne hun skulle komme. Jeg var faktisk litt redd den bursdagen kom denne helga. Visste at "M" hadde bursdag i slutten av juni... Og var dermed ganske sikker på at hun ikke kunne komme. Syntes bare det var så veldig snilt av de å ville hente henne like før bursdagselskapet. "A" hadde allerede kjøpt gave til henne i forrige uke. De har vært perlevenner etter "M" begynte i barnehagen vår i høst, nesten synd de ikke skal gå på samme skole. Vi holder nok kontakten lell tror jeg. Kjempesnill familie!!!
blåbæret Skrevet 19. juni 2006 #2 Skrevet 19. juni 2006 Så flott! De er viktig med gode venner så det er tydelig at foreldrene hennes setter stor pris på datteren din også :0)
PrinsesseSjefen Skrevet 19. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2006 sendte e-post til venninna mi for å få en bedre veibeskrivelse til henne enn jeg klarer, og da tilbydde hun å kjøre ungene mine hjem igjen til meg så "A" kunne hentes her i stedet.... Hehehehe, hva skal en med en mann, når en har så greie folk rundt seg ???(bare tuller... men pappaen er sjømann, så det blir en del "kabaler" å legge...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå