Gå til innhold

rabalder og anka

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser dere gifter dere på samme dag som meg;o) har dere blitt drukket ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er blitt det ja. Ble hentet hjemme av to venninner, kjørt 45 mil til trondheim. Her shoppa vi to timer, før vi kjørte til ei venninne jeg har der. Etter hvert dukka søstra mi opp samt to søskenbarn, ho ene hadde tatt tog hele dagen fra stavanger!!!! Ble helt rørt jeg. Vi spiste god mat som husverten hadde laget, før vi alle overnattet ilag hos henne. Neste morgen var det felles frokost, før det igjen ble litt shopping. Inne på H&M dukka plutselig ei til venninne opp. Ho hadde kommet med fly på morgenen. Kl 14 var vi alle på Nidelven Spa, for full overhaling alle mann. Etter det spiste vi ett let måltid på solsiden i strålende sol og drakk øl og vin. (Egentlig skulle vi tatt en båt langs fjorden og spist reker, men han som skulle kjøre oss fikk hjerteinfarkt dagen før!). Etter ei stund dro vi tilbake til venninna mi vi bodde hos(som også er min forlover), der sto det en kokk på kjøkkenet og laga tre-retters middag, samt en servitør og servert velkomstr drink. Vi spiste drakk og kosa oss der resten av kvelden. Søbdag sto vi opp, spiste koldtbord til brunsj.....før vi satte oss i bilen og kjørte hjem igjen!!! Helt topp og helt etter min smak. Anbefales.

Skrevet

så flott!

tror det skjer førstkommende helg, noen har spådd første helga i juli, men da skal jeg på robbie williams konsert og dessuten så skal forloveren min i et annet bryllup, så jeg nekter å tro det.

tror det blir nå på fredag jeg...tvi tvi;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...