Gå til innhold

Una eller Juni???


ei_til_gojente_har_kommet:-)

Anbefalte innlegg

Jeg trenger litt hjelp for å velge navn til jenta mi...

Det står mellom: Una Seline, Una Angelica og Juni Angelica:-) Una er etter moren min som heter Unn, men Juni hadde vært morsomt siden broren heter Julian Amadeus og er født i juli, og hun er født i juni:-) Vil nok bli endel kommentarer pga hotell cæsar, men det bryr jeg meg ikke så mye om... Det har nok sluttet å gå på tv-en før hun begynner på skolen, eller? Men, altså så klarer jeg ikke å bestemme meg! Så om dere kan hjelpe meg litt hadde det vært fint:-) Si deres oppriktige mening, og stem frem et navn sammen med meg...

På forhånd takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor ikke ta June i stedet for Juni? så er det ikke så Hotel Cæsar.. Men om det er som i hotel Cæsar så gjør vel ikke det noe? Men syns også Una er fint :) Uansett lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Una er fint,men June eller Jane er finere enn Juni...Juni er liksom hotel cæsar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Una! Definitivt!

Så det var forslag om June her... Høres ut som noen prøver å uttale Rune, men ikke klarer r'en...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann og takk for svar:-)

Joda June hadde nok vært et alternativ, men nærmeste nabojente heter June... og hun blir nok å passe lillefrøkna etterhvert, og er dessuten kusina mi:-/ så vi må nok vri litt på det hvis det blir det valget...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner ei lita Juni, så Hotell Cæsar tenker jeg definitivt ikke på i forhold til det navnet!

 

Juni Angelica var nok den beste navnekombinasjonen av de tre du nevner. Una er også et flott navn, men jeg har ikke helt sansen for Seline. Una Angelica blir litt tungt siden det er -a-ending i første navn og andre navn begynner på -a-.

 

Hva med Viktoria som andre fornavn? Juni Viktoria eller Una Viktoria

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Una er kjempefint, men kun alene..

Supert navn, hadde lyst at jenta mi skulle hete det, hvis faren sitt navn ikke var så fryktelig likt.. hihi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...