Timothy`s moster med 2 prinser Skrevet 19. juni 2006 #2 Skrevet 19. juni 2006 Han får grøt eller baban på kvelden. Ofte banan innimellom måltidene også.
Tre rosa kalver Skrevet 19. juni 2006 #3 Skrevet 19. juni 2006 Jenta mi blir 6 mnd i morgen, og hun spiser nå: Ca kl.8: Pupp Ca kl.11: Pupp + grøt + litt fruktpure Ca kl.15: Pupp Ca kl.18: Grøt Ca kl.19: Pupp, så i seng Ca kl.03:Pupp Ca kl.05.30: Pupp Økte fra ett til to grøtmåltider for en liten uke siden, for hun var så utilpass. Mye bedre nå)
Vero76 - 30.11.05 Skrevet 19. juni 2006 #4 Skrevet 19. juni 2006 han er 6,5 mnd, og han får: pupp når han vaknar graut + ev. pupp etter morgonluren fruktmos etter føremiddagsluren middag etter ettermiddagsluren graut,mme og pupp til kvelds I tillegg får han som regel litt pupp før han skal sove på dagtid. Det høyrdest brått frykteleg mykje ut...Men han et så lenge han er svolten, eg tvingar ikkje mat i han. Og veksten er heilt fin, så eg trur eg har funne eit ok matprogram til han. Vert vel nokre endringar etterkvart som han skel til med brødskiver, yoghurt o.l.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå