FruMamma med nr 2 Skrevet 19. juni 2006 #1 Skrevet 19. juni 2006 Gifter oss den 19.august og syns egentlig at jeg hviler litt på laurbærenen nå. Jeg tror iallefall at jeg har alt klart. Håper noen tar en titt og evt minner på meg det jeg har glemt. Dette har vi klart: Klær til oss begge+brudepikekjole Papirene Kirke Lokale Mat + kokker + servitører Bryllupskake Fotograf Brudebukett + knappehullsblomster Blomster til pynting Kaker Brudebil Frisør til meg + forlover Musikk Sang i kirken Innbydelser er sendt Velkomst sang Sko Smykke + øredobler + slør og tiara Pynt til lokalet Dette har vi ikke klart: Bordkort Div drikke Sko + skjorte til han Sko + strømper til brudepiken Undertøy til meg + strømpebukse/stay ups Hm, ja det tror jeg var alt...?? Tusen takk for svar!!
barbamamsen Skrevet 19. juni 2006 #2 Skrevet 19. juni 2006 du har jo vært utrolig flink! selv gifter jeg meg 22 juli og hentet kjolen min i dag hos syersken, skal prøve den igjen ei uke før for å se om den må justeres mer inn. prøver å slanke meg, men jeg stresser ikke. bare jeg ikke går opp liksom;o) he he he vi ha på mange måter like mye klart som dere. kjøpte meg forresten undertøy på en undertøysbutikk på fredag, brukte 700,- på en bh, men det var verdt det for jeg fikk kjempeservice og ma og pa ga meg det i gave;o) vurderte korsett, men det ble bh og truse istede. kjøpte stay ups på h&m, da kan jeg kjøpe 4 par, på undertøysbutikken kostet det 250.- for et par liksom:o) p.s hun på undertøysbutikken sa at noe av det mest usexy under en brudekjole er strømpebukse!!!!!! husk det;o)
nitro circus Skrevet 19. juni 2006 #3 Skrevet 19. juni 2006 Om du vil kjøpe et fint UBRUKT korsett og string-truse, så har jeg et for salg. 80/85 C ( er 3 rader med hemper) og 38/40 i trusa.
FruMamma med nr 2 Skrevet 19. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 19. juni 2006 Hei! Er du fra Trheim? Jeg er trønder, men bor i Rogaland nå. Skal gifte oss i trheim da dette er "hjem" for oss. Jeg trenger ikke BH under kjolen min, så skal bare ha meg ei truse. Men jeg skal sjekke ut SHE som du anbefalte her tidligere. Flink ja...Vi måtte gjøre unna en del ting før vi flytta fra Trheim. Tror nok vi hadde hatt mer igjen hvis vi ikke hadde det:)
FruMamma med nr 2 Skrevet 19. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 19. juni 2006 Jeg trenger ikke korsett, det er i kjolen fra før. På den store rompa mi, må jeg sikkert ha 40-42 i truse:) Men takk for tilbudet likevell!!
barbamamsen Skrevet 19. juni 2006 #6 Skrevet 19. juni 2006 kan stroppene på korsettet taes av? har du bilder?
barbamamsen Skrevet 19. juni 2006 #7 Skrevet 19. juni 2006 er fra stjørdal og skal gifte meg der også, men vi bor i trondheim.
nitro circus Skrevet 19. juni 2006 #8 Skrevet 19. juni 2006 Japp..de kan tas av!! Har bilder..så om du legger ut e-mailen din, så mailer jeg deg!
....Hege 69 Skrevet 19. juni 2006 #10 Skrevet 19. juni 2006 Du har jo vært kjempeflink! Lurer på om jeg har kommet like langt når det er ca 2 mnd igjen til bryllupet vårt....... Det eneste jeg tenkte på var morgengave; skal du ha det? Har begynt å tenke på om jeg skal gi det.....
FruMamma med nr 2 Skrevet 19. juni 2006 Forfatter #11 Skrevet 19. juni 2006 Ja, det har jeg tenkt, men har ikke peiling på hva jeg skal finne på der. Min sambo har alt, pluss at jeg ikke har så mye penger å bruke heller. Han vet ikke at jeg har tenkt å kjøpe noe morgengave og ekstra spennende blir det jo da:) Har du noen forslag til meg? Det har vært en tråd her inne tidligere ang dette, og mange gode forslag, men det var nesten ikke en ting han ikke har fra før........
....Hege 69 Skrevet 19. juni 2006 #12 Skrevet 19. juni 2006 Samboeren min har også det aller meste, det eneste er at han skulle hatt ei ny klokke. Smykker og slikt er ikke han..... Men, han har pratet og gnåla om motorsykkel- kjøretimer i 2-3 år, og jeg har konsekvent vært negativ. Tenkte derfor at jeg skulle svelge noen kameler og gi han det i morgengave, tror nok det blir satt pris på ;o)
FruMamma med nr 2 Skrevet 19. juni 2006 Forfatter #13 Skrevet 19. juni 2006 Her går alt i data, menjeg har lite peiling på sånt egentlig. Ikke har jeg hørt at han vil ha noe nytt innen den dur heller. Klokke har han fått for ikke lenge siden og smykker osv er heller ikke han. Det er vanskelig å komme på noe iallefall.
barbamamsen Skrevet 19. juni 2006 #14 Skrevet 19. juni 2006 her blir morgengaven brudesuiten. koster 4000!!!!!
Inderøymamma Skrevet 19. juni 2006 #15 Skrevet 19. juni 2006 Er imponert over alt du har klart. Mye å tenke på ja. Men...har du tenkt på underholdning utover kvelden? En artig toastmaster, noen som kan komme med noen innslag som får latteren til å spre seg i lokalet? Det er jo utrolig mye å tenke på når man skal ha bryllup, men jeg har vært i flere bryllup nå som har vært UTROLIG kjedelige. Jeg sier ikke at jeg forventer at et bryllup skal være som en rølpete fest på lokalet, men det er faktisk en god del folk som kanskje har reist langt for å komme dit og feire dagen sammen med deg, hadde det ikke vært topp om nettopp bryllupet ditt hadde blitt en av de triveligste og artigste festene de blir bedt på, noensinne? Ikke rølp, kun latter og god stemning? Folk tror at bare de ber slekt og venner og plasserer de tilfeldig sammen rundt noen bord med nok mat og drikke så blir det en topp kveld for alle sammen. Sånn er det ikke. Her er det ofte snakk om en stor samling med folk som ikke kjenner hverandre så godt (hver sin slekt, hver sine venner) og sånt skaper usikkerhet blant gjestene, ofte blir folk som vanligvis er ganske artige på fest veldig tilbaketrukket og rolige i bryllup fordi det er så mange der de ikke kjenner. Skal alle gjestene ( og da også brudeparet) gå hjem fornøyde og oppglødde over å ha vært i bryllupet, så må hele kvelden tenkes igjennom og man må enten ha en horde med artige venner og slektninger som man ringer og ber om å finne på ting for å live opp bryllupet - eller så må man faktisk planlegge artige innslag som man har i bakhånda for å live opp stemninga.
Gjest Skrevet 19. juni 2006 #16 Skrevet 19. juni 2006 Et program"hefte" til vielsen, med salmene, hvem som synger solo og hva denne synger. Navn på presten og organisten, på baksiden kanskje? I et bryllup jeg var for et par år siden, var det et sanghefte med masse dårlige sanger, men også med et ark der navnene på alle gjestene sto. De sto listet opp under "Brudens familie", Brudgommens familie", "Venner" og kanskje en kategori til, det husker jeg ikke. Ganske greit, synes jeg. I et annet bryllup jeg var, der var brudens far en talekyndig mann, som veldig fort presenterte alle rundt hele bordet. Det var mange gjester, men tok ikke lang tid. Har dere tenkt på noe sånt?
FruMamma med nr 2 Skrevet 19. juni 2006 Forfatter #17 Skrevet 19. juni 2006 Toastmaster har vi ordnet og legger oss ikke opp i hva han tenker å gjøre:) Vi vil helst ikke vite det,hehe. Vi har ikke tenkt å ha kirkeprogram egentlig. Men tusen takk for svar alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå