Gå til innhold

Føer meg som en ballong!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Har de siste dagene følt meg bare stor og oppblåst.. store lår, trillrund i ansiktet, sprengte legger.. Ikke føles det som om det kommer noen baby med det første heller..(termin 15. juli)

Flere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig!!! samme følelse her. og lenge igjen!! menmen...

 

Bor du et sted midt i norge stina??? Bare lurer på om du er fra hjemplassen min. Vet om en stina der med termin rundt din dato(tror det var den datoen ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fra nordland ja! men bor i nord trøndelag nå. vel, tror vi vet av hverandre. men er jo kipt å røpe det. mange kjente her gitt! skal hjem og føde, så vi kan jo havne på sykehuset sammen. Mange fra øya vår som har termin i juli. ;)

 

TSA....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja , gjett om. forferdelig disse siste ukene... gleder meg så sinnsykt til å få på meg noen andre klær og se litt normal ut igjen. gud man blir lei av disse mammaklærne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler meg enorm selv. Låra er kjempe store, hoven i ansiktet, alle klær er kjedelige og får meg til å føle meg enda større. Vanskelig å bøye meg for å hjelpe dattera mi med ting og. Prøver å nyte denne siste tida med magen, vet jeg kommer til å savne den etter hvert, men gleder meg til å gå i vanlige klær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...