Crazywoman Skrevet 19. juni 2006 #1 Skrevet 19. juni 2006 NOEN SOM HAR TIPS???? NOE JEG BØR TENKE PÅ? TA MED? FINNES DET NETTSIDER Å ANBEFALE NÅR DET GJELDER BABY I THAILAND? NOEN SOM KJENNER TIL PHUKET? ALL INFO TAS IMOT MED TAKK!!
Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 20. juni 2006 #2 Skrevet 20. juni 2006 Har ikke vært i Phuket, men har noen tips. Jeg har vært i Thailand 3 ganger med sambo og snuppa som nå er 19 mnd. www.barnithailand.piczo.com
pooh-75 Skrevet 22. juni 2006 #4 Skrevet 22. juni 2006 Phuket er fint å reise til i Thailand første gang på langtur med liten. Kan anbefale Kata Beach som er stille og rolig :-) Er kort å gå evt lett å få transåort hvis man vil ha mer liv på kveldene..... Bare vær obs på at bilseter ikke akkurat er standard der nede, så skal dere bruke biltransport så får man se litt mellom fingrene på det...........
Crazywoman Skrevet 22. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 22. juni 2006 Takk for alle svar. vi skal reise med Ving i desember. Luer på å ta med bilsete... hvordan er det å leie bil der nede? Forresten, hvordan er det med strandliv når baby er 11 mnd?? Må jeg være like varsom med sol som nå når gullet er 5,5 mnd?
pooh-75 Skrevet 23. juni 2006 #6 Skrevet 23. juni 2006 Strandlivet er supert. Smør ofte med solkrem, bruk solhatt. Så er det godt med solsenger og parasoller. Lek under parasoll for å få pause fra sola er bra. Vår krabat ville være mest i vannet.... Så la vi inn lunch midt på dagen når sola steiker som værst for å få en pause. Brukte solkremen fra Babyline, og poden var ikke solbrent en eneste gang. Og han var ganske mye i sola da han er en aktiv liten sak...... Vi leide ikke bil og hadde ikke med bilstol. Men tror det går fint å leie. Ville sjekket med Ving, for reiseselskapene bruker å ha samarbeidspartnere på dette. Så går det jo ann å høre om man da kan leie bilsete også. Er greit å ha minst mulig å dra på. For det er masse å shoppe, og mye å dra på hjem:-)
Crazywoman Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #7 Skrevet 28. juni 2006 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!! GLEDER MEG SÅNN!!!! Forresten, selger de Nestle Hipp etc i Thailand???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå