Gå til innhold

Til dere som synes dere legger mye paa dere (engelsk tastatur)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er naa gravid med mitt andre barn, og mye mer avslappet til vektoekningen. Sist la jeg paa meg 14 kg, men ble fort radmager etter foedselen pga ammingen (og sikkert soevmangel), selv om jeg spiste mye!

Jeg la mye paa meg i begynnelsen av svangerskapet. Pga kvalme maatte jeg konstant spise, og siden jeg var saa troett og svimmel sluttet jeg aa trene (har alltid vaert noksaa aktiv). Hadde lest at de kg som kom tidlig var vanskelig aa miste etter foedselen, men det stemte ikke for meg! Har alltid vaert tynn, men aldri foer like tynn som etter at foerstemann kom!

Leser innlegg om folk som bekymrer seg over aa ha lagt paa seg 3 kg og er i uke 26, eller lignende.... det er vel ingenting!! Dere er jo tross alt gravide!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

signerer denne jeg :)

er naa i uke 17 og har ikke lagt paa meg, men hvis det er tillfelle beroliger jeg meg at amming og trening etter f0dselen kommer til aa hjelpe :) synes vi bare skal kose oss jeg og ikke tenke saa mye pa alt annet, vekt er tross alt ikke saa vanskelig aa miste etter en f0dsel hvis man har rett innstilling :)

Skrevet

Støtter deg i denne;-) Jeg ble også veldig tynn etter førstemann, på vanvittig kort tid. La på meg kun 12 kg sist, og de +++ mange fler ble borte på null komma niks. Derfor syns jeg det er greit å kunne ha litt mer å gå på denne gangen. Men har ikke lagt på meg mer enn 7kg nå heller og er 24 uker, så vi får se hvordan det går videre;oD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...