3guttsmamma;) Skrevet 19. juni 2006 #1 Skrevet 19. juni 2006 jeg blødde en del i går morges og litt mindre men nok i dag tidlig...fikk ul på haukeland idag og alt står bra til med den lille...men det var litt åpning å det likte de ikke... Men det gikk bra med mangen sa de,men de kunne ikke garantere at jeg ikke aborterte... Men hjertet slo og det er visst en aktiv liten krabat...var visst 13+1 ikke 13+3 idag.. så no er jeg sykemeldt og må sitte helt i ro...ikke løfte noe tungt osv... Håper sånn at alt går bra... Takk for alle god ordene igår når jeg var litt frustrert...
Tjatjo Skrevet 19. juni 2006 #2 Skrevet 19. juni 2006 Lykke til fremover...håper det går bra for dere =0)
Heira☆ Skrevet 19. juni 2006 #3 Skrevet 19. juni 2006 Godt at alt står bra til med både deg og den lille spiren. Jeg skal krysse alt jeg har for dere ) Klem fra meg.
Maya06 & Leah 07.08.09 Skrevet 19. juni 2006 #4 Skrevet 19. juni 2006 Aww ! 0nsker deg masse lykke til! *gode tanker sendes fra meg og nurket*
studentbaby Skrevet 20. juni 2006 #5 Skrevet 20. juni 2006 Opplevde det samme for nokre veker sidan. Vi vart veldig usikker etter den episoden og bestilte privat kontroll på Volvat ei veke etterpå (i Bergen vi også) for å evt slutte med alle bekymringane våre. Om du skulle føle behov for kontroll kan eg anbefale Volvat - var hos ein mannleg gynekolog der som var heilt fantastisk! Han brukte kjempegod tid, vi fekk spurt om alt vi lurte på og fekk sett at den vesle har det bra. Det kosta 885 kr, men det var verdt kvart øre. Du kjem til fort, og dei er flinke. Så veit du det, i tilfelle!! Lykke til uansett - det går oftast bra (sjøl om eg veit at du har det pyton no)!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå