Gjest Skrevet 19. juni 2006 #1 Skrevet 19. juni 2006 vil ikke til pappa.....2,5 år.. NYTT 18:53 19.06.2006 Før var det fra fredag kl.15 til søndag kl. 19 og onsdag med overnatting til torsdag kl.0630.... Faren ville ha mere samvær og har no : torsdag kl. 15 til fredag kl. 0630....fredag kl.15 til mandag 0630...og onsdag 15-20.... Etter vi begynte med den nye ordningen vil ikke barnet gå til pappa....blir HELT hysterisk bare det ringer på døren... Jeg lurer på om det kanskje er blitt for mye frem og tilbake no....men papaen mener det er forlite samvær som er grunnen. Hva syns dere? flue
Kjetil! Skrevet 19. juni 2006 #2 Skrevet 19. juni 2006 Kor er ungen på fredagen? Hos deg? I så fall er det fram og tilbake tre gonger på to veker. Og det er mykje. Kanskje han burde sløyfa den torsdagen, eller ta fri frå jobb annakvar fredag.
Gjest Skrevet 19. juni 2006 #4 Skrevet 19. juni 2006 Mulig å ha han annen hver uke??? Slik har vi det, syns det fungerer best.... Da får dem ro den uken, og akkurat nok tid til å "bli lei oss", og glede seg til han skal til den andre parten he he.....
Kjetil! Skrevet 19. juni 2006 #5 Skrevet 19. juni 2006 Ja, det er ein betre ide. Men då må ungen vera i barnehage når pappa er på jobb. Ikkje hos mora.
Gjest Skrevet 19. juni 2006 #6 Skrevet 19. juni 2006 da blir det mye barnevakt den uken hos pappa....for han jobber mye....synes ikke det er noe særlig når hun da kan vre med meg..
Gjest Skrevet 19. juni 2006 #7 Skrevet 19. juni 2006 men har og sagt ifra lenge før fødsel at det ikke blir noe annenhver uke.....vertfall ikke så lenge hun er liten....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå