Gå til innhold

Rimelig bryllup!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man hører jo til stadighet hvor dyrt det er å gifte seg, men jeg vil gjerne høre om det er noen som har giftet seg på en rimelig måte...og kanskje litt utradisjonelt =)

Vi går med bryllupsplaner men må selfølgelig spare opp pengene først, vil ikke låne penger for å kunne gifte oss.

Vi lever "fornuftig"/sparsomt til vanlig og bruker ikke massevis av penger på fancy klær, reiser, ting og tang. Vil derfor ikke bruke masse" unødvendige" penger på en bryllupsfest. Jeg høres kanskje litt gjærrig/grisk ut nå, men det er ikke tilfelle, vil bare at bryllupet vårt skal gjenspeile hvem vi er og hvordan liv vi lever =)

Ønsker å høre hvordan andre har gjort det for at bryllupet skulle bli rimelig men likevel uforglemmelig =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bestevenninnen min og mannen leide ett hotell, hvor alt sammen, med kjole, blomster dill og dall kom på rundt 50000. Ikke galt det!

Skrevet

Vi tenker som dere, og lever nok på same måte..hadde ikke trivdes med et gedigent bryllup!!

Vi bruker ca 25-30 000 kr, og da er det for de nærmeste (ca 15 stk) leier en FLOTT hytte med mange fasaliteter, for alle hele helgen, bestiller catering mat, billig(kjøpt i danmark) kjole og tilbehør, mannen i bunaden sin, enkle blomster..og stedet vi skal ha det er så flott i seg selv at vi ikke trenger pynt! Graverer en dato til i ringene vi har.. Jeg vil ikke til frisør, men setter på hår..så jeg får flott fyldig langt hår. Vi har musikere i familien som har fått musikk ansvaret i kirken, og i festen har vi brent CD med favoritt musikken vår..i hytta er det stort musikk anlegg. Ellers skal alt være så enkelt som mulig..

Skrevet

Det høres ut som at det kommer til å bli et flott og personlig bryllup, skikkelig koselig =)

Jeg kunne tenkt meg å giftet meg utendørs på fjellet (bor i ei nydelig lita fjellbygd) og hatt en enkel fest på en setervoll. Men da er man jo selvfølgelig veldig avhengig av fint vær og det får man jo som kjent ikke på bestilling =/

Skulle hatt levende musikk og seterkost....veldig "bonderomantisk" jeg!

Tror nok at endel av de eldre i familien hadde rynket litt på nesen om de hadde blitt invitert i et seterbryllup.

Skrevet

Ja, samme tankene rundt det vi.....men siden jeg hadde stressa sånn med været, og at det sikkert ikke klaffet for meg da, og at alle gjester må overnatte.....synes vi det blir så koselig at alle kan være sammen hele helgen!

Håper du finner det som passer for dere..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...