barbamamsen Skrevet 19. juni 2006 #1 Skrevet 19. juni 2006 vi har vært sammen i snart 7 år og skal gifte oss til sommeren. vi skal ha kirkebryllup med "full pakke". jeg har fått kjolen min sydd og skal betale og hente den i kveld. men så tenkte jeg kanskje at ikke han skal se den da, eller? kan jo tre en sort sekk over? eller kjøpe en sånn klespose?
Gjest Skrevet 19. juni 2006 #2 Skrevet 19. juni 2006 Jeg lot min henge hjemme i skapet til mamma og pappa inne i en klespose. Ikke tale om at han fikk se den før den store dagen!!! (Ikke ville han se den heller så det var jo så greit).
Dubbe Skrevet 19. juni 2006 #3 Skrevet 19. juni 2006 En venninne av meg viste sin kjole til mannen sin. Blir jo helt anderledes på den store dagen uansett, settingen, sminken og håret
FruMamma med nr 2 Skrevet 19. juni 2006 #4 Skrevet 19. juni 2006 Nei, her skal kjolen være hemmelig:) Ingen har sett den utenom mamma.
Peppa Gris Skrevet 19. juni 2006 #5 Skrevet 19. juni 2006 Hemmelig. Han har sett skoene og vet hva slags blomster jeg skal ha i buketten.
2b&spira Skrevet 19. juni 2006 #6 Skrevet 19. juni 2006 kjolen er hemmelig bare mamma og hans søskenabrn som har sett kjolen
Engellen Skrevet 19. juni 2006 #7 Skrevet 19. juni 2006 Min kjære har sett kjolen. Har allerede hatt den i hus lenge, og vi fotograferte meg med den på også. Vi skal uansett til fotograf før vielsen, så da får han jo sett den før jeg kommer inn i kirken på bryllupdagen likevel.
nitro circus Skrevet 20. juni 2006 #8 Skrevet 20. juni 2006 Jepp..han er min beste venn, så vi plukket den ut sammen!
Ny bebis i magen! Skrevet 20. juni 2006 #9 Skrevet 20. juni 2006 Kjolen min er hemmelig. Men han får sett den før kirken da, fordi vi skal fotograferest før vielsen. Men skal holde den hemmelig til da. Han har sett skoene og vet at kjolen er hvit og litt "uvanelig" hihi
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 20. juni 2006 #10 Skrevet 20. juni 2006 Har ikke kjøpt den enda. Men har planer om at han ikke skal få se den! Har to forlovere som skal hjelpe til med å plukke ut en fin kjole. Regner med at jeg henger den hjemme hos en av dem frem til den o-stoooore dag!!!! Gleder meg til å se reaksjonen hans når jeg kommer opp kirkegulvet.
barbamamsen Skrevet 20. juni 2006 Forfatter #11 Skrevet 20. juni 2006 da henger kjolen hjemme hos svigers;o) den er bare helt sinnsykt flott!
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2006 #12 Skrevet 21. juni 2006 Kjolen jeg brukte var faktisk den jeg hadde på meg første gangen vi møttes, så han hadde jo sett den mange ganger før! Vi hadde ikke noe tradisjonelt bryllup da, og klærne vi brukte var klær som betydde mye for oss som par...han brukte f.eks. bukser jeg hadde lagd til ham i fjor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå