Gå til innhold

Hvor får man kjøpt madrass i "ukurante" mål???


Tord_og_Trym

Anbefalte innlegg

Vi har fått låne en gammel vogge som vi skal bruke til soving på dagen i stuen.

Vi må kjøpe madrass til vogga. Målene er "litt" ukurante siden vogga er gammel. Lengde 75 cm og bredde 39 cm.

Vet noen om hvor man får kjøpt madrasser - ikke skumgummi - i "ukurante" mål????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :) De aller fleste møbelforhandlere bestiller madrasser i ønsket mål. Noe dyrere enn vanlige madrasser, men ikke mye. Jeg har bestilt både wonderlandmadr og svanemadr i "ukurrante" mål. Ikke være noe problem å skaffe det.

 

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine foreldre ville ordne vugge til oss og hadde dette problemet. De kjøpte en madrass i større størrelse og skar den til slik at den ble perfekt størrelse + sydde inn trekket tilsvarende. Det gikk helt fint! Den store madrassen var dessuten vesentlig billigere enn en spesialtilpasset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei.

Vet du hvor de kjøpte madrassen ? Siden vugga ikke blir brukt så lenge, synes jeg det er litt dyrt med 1000 kr for en madrass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bestillte madrass til kurven fra voksi.no - de syr madrassen i de målene du skal ha. I tillegg tilpasser de madrassen i forhold til hva du skal bruke den til; kurv, vugge el. Vi betalte vel rundt 450 for den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...