Anonym bruker Skrevet 19. juni 2006 #2 Skrevet 19. juni 2006 Til en viss grad: Ja! Det går ikke an å si at "neidaaaa, bare du vet hvordan du skal bruke den så spiller det ingen rolle". Klart det gjør! Jeg var med en en gang som hadde så liten at jeg ikke kjente om han hadde trengt inn (!).... Det var skuffende altså. Og ikke var jeg "for vid" heller, var bare ungfolen...hehe. Er den under tja...7-8 cm i erigrert tilstand hadde du ikke fått tilfredsstit meg i alle fall.. Det betyr ikke alt, men nå er jeg så heldig å ha en mann med bra utstyr så jeg klager aldeles ikke!
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2006 #4 Skrevet 19. juni 2006 Så lenge ræva driver da er d bra. men den kan ikke være for liten heller!!
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2006 #5 Skrevet 19. juni 2006 JA! Var sammen med en som hadde en på størrelse med en lillefinger- og det merktes ja! Derimot var jeg senere sammen med en som hadde ganske liten, men likevel var flink i faget- da hadde det ikke noe å si...så sånn sett kan teroien min være feil....
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2006 #6 Skrevet 20. juni 2006 Ja det har det synes jeg, har vært borti noen som ikke hadde så stor å det var skuffenes.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2006 #7 Skrevet 20. juni 2006 Ja, det har noe å si, men for at det skal ha noe å si for meg må den være VELDIG LITEN! Har hatt sex med ca 20 stykker. Noen få som var svært velutstyrte, de fleste sånn "medium" og én som hadde veldig liten. Det var bare den ene med veldig liten som ikke klarte å tilfredstille meg, kjente ikke at jeg hadde ham inne i meg! syntes synd på ham! Må si at "medium" størrelse er kjempegodt. Blir den for lang så kan det gjøre vondt og hemme sexen, det kjennes bedre når penisen treffer veggene i vagina og ikke helt oppi...
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2006 #8 Skrevet 21. juni 2006 Ja, jeg har vært borti for lang, for tjukk og for kort, og alle gir ubehagelige eller kjipe opplevelser. Med akkurat gjennomsnittlig strl pikk kommer jeg på et blunk =)
små Skrevet 21. juni 2006 #9 Skrevet 21. juni 2006 Nja, for meg har det egentlig ikke så mye å si, ikke med de jeg har vært sammen med iallefall.. Unntaket er da x'n min som hadde så liten at ikke kjente en dritt..og han brukte itillegg syyykt lang tid på å komme..virkelig deilig du! haha
moota m storebror&lillebror Skrevet 25. juni 2006 #12 Skrevet 25. juni 2006 Ja. Det er ikke bra med verken for liten eller for stor. Men for at jeg skal synes det betyr noe må den være ganske liten eller stor i forhold til ja eh midt i mellom.. Om den er litt mindre eller større enn andres er det ikke så farlig. Men du vet hva de sier: bruker du den ofte vokser den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå