Gå til innhold

Er bare nysgjerrig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle jenter med BIM!

Jeg og min samboer hadde i går en såkalt sex krangel..

Så jeg MÅÅÅ bare spørre, og jeg vil at dere skal være ærlige!

Jeg er nå i uke 35 og må si at jeg føler meg ikke så veldig flott, har fått mye vann i kroppen og ser egentlig ut som en flodhest.

Om dere skjønne`?!

HVOR mye sex har dere hatt i sv.skapet? og hvor ofte?

Føler meg bare så kjip fordi jeg er ikke så kåt som han ønsker.. og får liksom ikke helt til å bare runke og suge han.. føler meg bare kjip og kjedelig.

I begynnelsen av sv.skapet var det noe mere sex, men fikk blødninger så vi tok det mere med ro.

Han vil gjerne bli sugd og runket hver dag, men som jeg skreiv jeg får det ikke til, for jeg vil liksom noe mere, men det er noe som sier stoppp his meg, jeg elsker han og tenner på han, men det er nok bare at jeg ikke føler meg bra lengre.

er det noen som har tips, råd el.l til meg så blir jeg veldig glad.

Ønsker dere alle lykke til videre i sv.skapet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Har dessverre ingen råd eller tips til deg, men det var godt å høre at jeg ikke er alene om dette...

I begynnelsen av svangerskapet var jeg så mye kvalm og orka ikke ha sex da, så ble det bra i et par måneder, men nå klarer jeg bare ikke å ha sex lenger. Vært slik de siste par månedene. Har selvsagt lyst, men det gjør så vondt! Har smerter i ryggen og magen, og mye vann i kroppen.

Føler meg også kjip og kjedelig, har så dårlig samvittighet ovenfor kjæresten min... Det funker liksom ikke bare å suge og runke han for han skal absolutt ta på meg samtidig og det klarer jeg ikke. Frustrerende! Jeg har heldigvis termin om to uker, så håper at ting går seg til igjen etter hvert!

Jeg ønsker deg lykke til med svangerskapet og med sexlivet etter fødselen:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...