Gå til innhold

redd det snart blir slutt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

går ikke bra her hjemme nei..

forholdet var ganske ferskt da vi fikk barn for snart 4 måneder siden.var en påskjenning for forholdet.uvant liksom.

får aldrig alene tid jeg og han.

skylder ikke på ungen.kunne aldrig tenkt meg et liv uten.

men overgangen har gitt resultater..

krnagler hele tiden.annevær dag.altid et eller annet som iritterer en av oss..elsker hverandre men blir jo ulykkelig av sånt..

itilegg vil han aldrig ha sex.jeg blir sur fordi han ikke har lyst,fordi jeg har mer lyst.føler han ikke vil ha meg.men han sier det har med stress og sånt å gjøre.hva tror dere??og vi kan da ha sex om jeg bare har lyst og ikke han..kan få han til å få lyst..men neida..sånn er det ikke ifølge han..

hvem synes dere har rett??

lei denne kranglingen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hvet ikke hvem av dere som har rett, men att dere må ta skikkelig tak i probemnen deres med engang det er sikkert. Jeg er selv i fasen der jeg nå ikke hvet hvor forholdet vårt ender, men det er ikke førstegangen dette skjer å hadde vi tatt tak i det litt tidligere å kansje tatt problemene på alvor å kommet oss til familivernskontoret feks til samtaler, så kansje vi slapp å være der vi er nå der det ser ut til å være forseint å redde forholdet.

Att det er en omveltning i livet å få barn det er det, men det betyr ikke att man skal godta alt heller. Å ikke la mannen avfeie deg med att han ikke tror på terapi å sånt menn eller kvinner som ikke er villig til å skaffe seg hjelp sammens når den ene ikke føler til å ha det så bra, ville jeg da attt da får mann takke seg selv hvist det en dag den andre ikke orker mere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...