Gjest Skrevet 19. juni 2006 #1 Skrevet 19. juni 2006 mine svigerforeldre skulle passe lille gutten vår. han har ikke sluttet med bleie enda siden han akkurat har fylt 2. jeg og mannen min skulle på kino vi dro klokken 7 om kvelden gutten vår var lagt og alt. da vi kom hjem klokken 12 på kvelden (vi gikk ut og spiste og hadde det koselig med venner etter filmen) var gutten våken satt uten bleie og så på krim på tv. svigerfar satt og spilte data spillet og svigermor lå på sofaen og sov. synes dette er så utrolig dårlig gjort. grunnen var at han hadde våknet halv 8 fordi han var tørst men de bare holdt han oppe videre. de gadd ikke sette på tegne film til ungen en gang... blir så forbannet de får aldri passe gullet igjen
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2006 #2 Skrevet 19. juni 2006 Nok et innlegg som beviser at en ikke kan stole på slike folk. Vi har samme dårlige erfaringene med våre. Hvorfor kan ikke voksne folk passe på barnabarna på en skikkelig måte. De sier bestandig at de ikke får lov til det, men det er en grunn til det hos oss. De har brutt tillitten altfor mange ganger.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2006 #3 Skrevet 21. juni 2006 Sett klare grenser på forhånd! Dette må din mann/samboer gjøre. Og i ettertid dersom de har tatt seg til rette likevel. De får oppføre seg som voksne mennesker og respektere andre! Vi har selv måtte gjort det altfor mange ganger... Men helt nødvendig! Hvis dette ikke bedrer seg - så finn andre til å passe barna.
guttebedriften Skrevet 21. juni 2006 #4 Skrevet 21. juni 2006 Jepp. Dette er dårlig gjort. Og ikke bare det: det er omsorgssvikt også. Hadde dere foreldre behandlet barna deres slik, ville det blitt barnevernssak ut av det, om noen hadde anmeldt dere. Det kan sikkert bli vanskelig, men jeg vil råde dere til å unngå disse besteforeldrene som barnevakter, så langt det lar seg gjøre.
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 25. juni 2006 #5 Skrevet 25. juni 2006 Huff dette hørtes rett og slett sykt ut for meg. Jeg hadde aldri latt de passe barna mine igjen, uansett hvor mye jeg trengte det, eller hvor mye de maste om det. Det er jo rett og slett ikke skikket til å ta seg av unger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå