Gå til innhold

Har så lyst å fortelle mannen min...

Anbefalte innlegg

Skrevet

,,, at jeg har sinnsykt lyst til å invitere med meg venninna mi i senga en kveld, men vet ikke om jeg tør ta steget. Han vil definitivt, han drømmer om trekant, jentesex og tenner på sånne svære pupper sånn som hun har. Han er en kåting, og er definitivt med på alt. Men han vet ikke at jeg fantaserer om jentesex, og om å se ham knulle andre jenter. Blir helt gal av den fantasien, har hatt den i alle år og onanerer HVER DAG mens jeg ser for meg ham knulle jenter med svære pupper. Har sinnsykt lyst på jentekos, å slikke og suge brystvorter og fitte. Skal jeg fortelle ham om mine fantasier? Vet at vi kommer til å gå hele veien da, og tror jo ikke det blir feil siden jeg alltid har drømt om dette...? Eller kommer jeg til å angre bittert? Hvis han flørter litt med venninnene mine, blir jeg våt med en gang. Hva skal jeg gjøre? Blir sprø, må snart gjøre dette på orntlig....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe.. valgets kvaler.. ;p er ikke det en manns drøm da? Kona kommer hjem og sier at hun vil ha med venninna? Hadde tent meg ihvertfall. Sikkert en kåting jeg og :)

Og hadde nok blitt opphisset av kona med ei venninne foran meg ja.

Men, så er det at noen fantasier er best som fantasier, hva om du blir litt sjalu i ettertid, var hun deiligere enn meg, osv.. ikke bra, det viktigste er nok at du tenker godt gjennom det før du tar spranget :) (selv om du sikkert blir litt våt på veien ;p )

trheim_m

Skrevet

jeg tror jeg hadde vært VELDIF forsiktig med å ta steget helt ut...

forskjell på fantasi, og å faktisk gjøre noe med det!!

kan ofte skape sjalusi, og problemer i ettertid... det vet jeg alt om...

man tror at det skal gå greit, at amn er trygg på hverandre osv, men man kan få seg en midt i tryne... ville ikke risikert det...

fantasi er FANTASI...

Skrevet

trheim_m, hva for en pervo er du egentlig? Navnet ditt dukker jo opp overalt på denne sex-debatten, og ikke nok med det, men du oppfordrer mange av damene her til å maile deg/chatte på msn og lignende. Dette er et forum for gravid kvinner - ikke et kontaktsted for kåte menn.

Skrevet

Så gravide kvinner kan ikke ha slike fantasier mener du altså?

Jeg vil nok ikke tro at de fleste kvinner enten gravide eller ikke, har slike fantasier, men det finnes sikkert fler enn det vi kanskje tror.

Skrevet

Jeg har selv vert med på noe slik, å anbefaler det ikke. Det skaper fort sjalusi. Kan bli usikkerhet... og kan bryte ned forholdet. Men så er alle situasjoner forskjellige. Jeg har selv vært med å erfare begge. Og det er faktisk for min del en russisk rullet. Det kan være en drømm i oppfyllelse, men samtidig kan det være begynnelsen på et mareritt. Jeg vil hvertfall ikke rissikere mitt fine forhold nå, for slike ting.

Skrevet

Hei du Anonym (rart hvor mange som har valgt det nicket gitt... ;)

Ikke for å på noen måte forsvare menn som tydeligvis vil litt mer enn hva som er av det gode hva kontakt angår... men hele svangerskapet er vel for begge to, eller har mor enerett på det?

Skrevet

Jada Zummi - svangerskapet er for begge to og det er kjempefint at menn engasjerer seg f.eks. på barnimagen.com. Men han trheim fyren engasjerer seg KUN på sex-debatten, og når han legger ut e mail til kvinner som sier de er kåte og vil snakke dirty på msn o.l så blir det bare helt feil. Hadde du likt det hvis mannen din hadde gjort sånn kanskje?

Skrevet

Ta dette f.eks. Her svarer trheim på et innlegg der en dame spørr om noen vil knulle henne hardt og lenge osv...

Hei.. tja ikke umulig det.. ;p legg meg til på msn så kan jeg fortelle deg litt ? ;p

[email protected]

Emf og nr 4 :o)

Er det bare jeg som reagerer på dette? Hvis han har en gravid dame så synes jeg dette er veldig dårlig gjort... og hvis han ikke har dame bør han finne seg et annet forum enn barnimagen.com.

Skrevet

Tjah, jeg reagerer nå mest på at noen prøver å utgi seg for noen andre enn man er, men har glemt å trykke seg anonym når det gjelder akkuarat det innlegget da.

Om man har dame eller ikke, trenger strengt tatt ikke være noen begrensning på kåtskap eller lyster, så fremt det skjer i åpenhet og fellesskap for begge partnere.

Men hvis noen sniker seg inn her og prøver og gjøre noe eller få kontakter på den måten som enkelte tydeligvis legger opp til, så har det veldig lite med det jeg oppfatter som å være intensjonen med dette forumet.

Det er nemlig fullt mulig å være mann uten å bli helt patetisk ;)

(for deg som lurte på hva jeg hadde likt om hva jeg hadde gjort om mannen min gjorde sånn, så har jeg nok lengre tut enn de fleste andre her inne)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...