LilleGumman Skrevet 18. juni 2006 #1 Skrevet 18. juni 2006 God kveld til alle modenmammaer i Oslo og omegn! Moffi, Strikkeballen og jeg har luftet tanken om et treff i Frognerparken onsdag 21. juni kl. 12:00. Med det finværet som har vært i det siste fristet det med et treff for små og store på plenene i Frognerparken. Nå ser det imidlertid ut som om sommerværet har tenkt å ta en pause denne uken. Jeg foreslår derfor at vi tar et treff i neste uke i stedet? Håper at byen ikke er tømt for modenmammaer enda da heller og at vi kan ta et treff f.eks. onsdag 28. juni? Sånn for å prise sommeren med våre søte små og ta et siste treff før vi alle tar sommerferie?
strikkballen Skrevet 19. juni 2006 #2 Skrevet 19. juni 2006 Hei, onsdag 28 går fint. Synd det deilige været har tatt en pause! Hvis været den 28 ikke er så bra, kan dere gjerne komme på besøk til oss istedet - vi bor ikke så veldig langt fra Frognerparken/Nasjonalteateret/Solli plass. Så kan jeg få et påskudd til å lage vafler eller noe sånt.
Mammahåp_2005 Skrevet 19. juni 2006 #3 Skrevet 19. juni 2006 Hei! Er det plass til flere modne på treffet deres? Jeg er 40 og fikk datter nr.2 for nesten 3 måneder siden. Bor i nærheten av Frognerparken så det hadde passet fint å møtes der.
Karomamma Skrevet 19. juni 2006 #4 Skrevet 19. juni 2006 Å det høres koselig ut! Jeg har planlagt å gå på treff flere ganger, men har ikke fått det til å passe. Og "plutselig" var det gått et år og nå er jeg på jobb igjen. Ja ja, kanskje jeg sender en moden pappa i stedet. Kos dere!
LilleGumman Skrevet 19. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 19. juni 2006 Da har vi en avtale den 28. juni kl 12 ved hovedinngangen! Jeg skal legge den inn på treffsiden også, så kanskje det er flere som får lyst til en liten sommeravslutning. Jo flere. jo bedre. Får Påske-06 og Selma62 på besøk i morgen på lunch og skal overtale de til å ta turen inn til byen også. Satser på at sommerværet er på plass igjen til da! Og hvis ikke hørtes de vaflene veldig godt ut da...;-)
moffi Skrevet 20. juni 2006 #7 Skrevet 20. juni 2006 Og jeg!!!!! Og Stefan:) Har bare ikke fått logget oss på i det siste. Har vært litt hektisk på en eller annen merkelig måte. 28 juni blir fint. Da er sikkert sommerværet tilbake også.
LilleGumman Skrevet 20. juni 2006 Forfatter #8 Skrevet 20. juni 2006 Flott at dere kommer!! Pålogginga går litt sånn i rykk og napp her også. Etter at VM startet har jeg imidlertid blitt kjempeflink... Noe må en stakkars mor finne på mens pappa'n og prinsessen kikker fotball ;-)
Ronja65 Skrevet 21. juni 2006 #9 Skrevet 21. juni 2006 Været skal bli fint igjen til neste uke. Så da får dere nok en fin tur i parken:-) Ser ikke ut som om jeg kan komme da jeg skal på "fetekur" til Sverige. Min far er en fantastisk flink og lage god og fet mat. Men jeg får springe av meg kalorierne på shoppingrunderne...:-) kos dere
strikkballen Skrevet 21. juni 2006 #10 Skrevet 21. juni 2006 Hei, kjempehyggelig - klart det er plass. Håper vi ser deg onsdag neste uke!
mebj Skrevet 22. juni 2006 #11 Skrevet 22. juni 2006 Hei! Jeg og lille Emma Marie på 3 mnd vil også prøve å komme på treff i Frognerparken! Var på ett moden-gravid-treff på Wills i nov/des, og det hadde vært kjempehyggelig å treffe igjen kjente derfra, og selvfølgelig bli kjent med nye moden-mammaer. Bor ikke så langt fra Frognerparken, så det passer perfekt. Håper vi sees neste onsdag!
ettbarnsmammaen Skrevet 22. juni 2006 #12 Skrevet 22. juni 2006 Kommer hvis jeg rekker det. Skal til tannlegen og skifte en gammel plombe som er ganske slitt. Uææææhhh!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå