Gå til innhold

håper der er en liten spire i magen min nå..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Håper jeg kan rope hurra snart,blir jo nesten gal av å sitte å vente på om "tanta" kommer el ikke! er kansje vèl optimist,siden det er en hel uke igjen,men jeg har uansett meldt meg inn i mars klubben og ble kjempegla for å se at her er andre som er optimister-det er viktig:)ønsker alle hjertens lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, jeg VET! Dette har vært den lengste uken i mitt liv! Helt sikkert! Prøver å bli gravid for første gang. Fortsatt en HEL uke igjen å til forventet mens... Har allerede klart å være kvalm to dager og i dag har jeg metallsmak i munnen, men hvem vet... Det kan nok like gjerne være innbilding siden jeg har så fryktelig lyst til å være gravid!! Lykke til du også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI ELLIN:)

det er så spennende:):)håper du blir gravid,kansje du har tatt en test i dag og den var positiv?det har jeg gjort,og min var så herliiiiig positiv:) hurraaaaaa:)ønsker deg alt godt,håper det går bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så fantastisk morsomt! Gratulere kjempemye h3l3n :) Jeg skal ta test til helgen tenkte jeg, for da kan han som håper å bli far være tilstede (vi er i en flytteprosess og bor for tiden i hver vår by). Jeg kryssekrysser fingerene for at jeg skal få slå følge med deg videre i mars 07- klubben :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei igjen Ellin:)

håper å få tak i deg her:)

terminen min er flyttet til 2. april,så nå er jeg i april klubben..

hvordan går d med deg?

klem:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...