Anonym bruker Skrevet 18. juni 2006 #1 Skrevet 18. juni 2006 av dere mener selv at deres forhold med eksen er av en sånn flørtende karakter at hans nye ikke ville være konfortabel med det?
-Hengebuksvinet- Skrevet 18. juni 2006 #2 Skrevet 18. juni 2006 ikke en gang helt uskyldig flørting. Må jo riktignok ha kontakt med han resten av livet, men det er for barnets del. Vi prøver å ha en god tone, i perioder jeg mer enn han, pga barnets beste og siden dette gjør livet vårt enklere. Man har mye å tape på å ikke klare å holde en god dialog.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2006 #3 Skrevet 19. juni 2006 Jeg flørter mer med moren min enn eksen. Om han får ny dame en gang så er det vel kun meg hun kan være 100 % sikker på ikke vil ha ham tilbake. Men vi snakker sammen på en helt grei måte ang. barna og andre ting. Men flørte? Nei takk.
Maud Skrevet 19. juni 2006 #4 Skrevet 19. juni 2006 Ingen flørt hos oss heller. I lange perioder samarbeider vi greit og kan snakke avslappet med hverandre. Med den forhistorien eksen min og dama hans har - de ble sammen etter at begge hadde vært utro mot ektefellen sin - har de grunn til å være mistenksomme skulle jeg tro. Det blir i hvert fall ikke meg han flørter med!
høne- mor Skrevet 19. juni 2006 #5 Skrevet 19. juni 2006 Nix flørting her heller. Som de andre her: det er vel ingen jeg flørter mindre med enn eksen. Men "av en sånn karakter at hans nye ikke ville være komfortabel med det" er vel litt opp til henne også? Jeg har opplevd noen tilfeller der det jeg oppfatter som litt resignert humor over hverandres sære sider har blitt oppfattet som flørt (uten at jeg la noe som helst flørteaktig i det jeg sa/gjorde). Konkret eksempel: Min eks hater å planlegge (det har alltid vært et irritasjonsmoment for meg fordi alle andre må være standby til siste slutt). Da han (og hans nye) kom for å hente barna for å dra på påskeferie hadde jeg funnet fram utstyr og klær for alle mulige vinteraktiviteter (langrennski, anorakkutstyr, slalomski,snowboard, skidresser, bobleklær, innetøy, spill og tøfler for hyttebruk etc.etc. vintertelt, underlat og soveposer for utesoving etc etc) - tilsammen ganske mange bager for tre barn. Og så spurte jeg hva slags planer de hadde, fordi det kanskje ikke var nødvendig å stappe bilen med alle bagene om de ikke trengte alt. Min eks svarte: "Nææh, vi tar med alt i boks på taket - skal innom de og de først og så bare kose oss og ta det som det kommer, se an været litt og om det dukker opp noe" og da svarte jeg (med et flir - litt lettet over selv å slippe være med på denslags alle-muligheter-åpne-for-enhver-pris-til-siste-øyeblikk-opplegg) "Hehe, det er jo alltid mest stas - å holde alle muligheter oppe.". Og så svarte han (også med et litt ironisk flir): "Hehe, og dere (jeg og kjæresten) har fortsatt tenkt å gjøre det dere planla ved juletider? Hmm koseligst det,selvsagt, å ha alt klart på forhånd!" Jeg opplevde ikke noe av dette som flørt (kun grei tone, og barna flirte også litt fordi de er store nok til å huske alle feriekranglene vi har hatt om nettopp dette før vi flyttet fra hverandre for 5 år siden). Men den nye kjæresten hans tok det som en slags flørt (!?!) og ble kjempelei seg. Marsjerte ut i bilen, smalt døren og ble sittende der og deppe mens de bar ut bagene og barna (ikke eksen) fikk hadet-klemmer. Så hva som defineres som flørt av meg er jo ikke alltid det samme som hva som defineres som flørt av den nye...
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2006 #6 Skrevet 19. juni 2006 Jeg flørter bevisst med eksen min. Ikke fordi jeg vil ha han tilbake, men for å terge den nye dama. Virker hver gang!
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2006 #7 Skrevet 19. juni 2006 Og hvorfor i all verden ønsker du å terge den nye dama hans når du ikke ønsker ham tilbake??????
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2006 #8 Skrevet 19. juni 2006 Til anonym 21:55 Jeg vet hvem du er. Du er et ynkelig, patetisk lite menneske. Vet du at bitterheten kan komme til å ødelegge deg for bestandig?
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2006 #9 Skrevet 20. juni 2006 Jeg flørter med eksen min, og han flørter tilbake. Gjør det fordi jeg føler han er litt min. Vi har jo delt så mye, vært gjenom så mye sammen, og har flotte barn. Har et håp om at jeg kan få ham tilbake.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2006 #10 Skrevet 20. juni 2006 Samme anonme som over. Den nye dama hans er heller ikke så bra som han trodde. Mye sjalusi til barna våre når de er hos dem, det liker han ikke. Han sier ikke så mye til henne, men til meg sier han at han begynner å få nok. Han sier hun vil at han skal holde på mest med deres fellesbarn, også når våre barn er der, og at hun ikke forstår at han vil beholde den gode kontakten med våre barn.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2006 #11 Skrevet 20. juni 2006 Skulle aldri i min villeste fantasi finne på å flørte med eksen!! Hvorfor i alle dager skulle jeg det? Har skilt meg fra han,og er vanvittig glad for at han har funnet ei ny! De som flørter med eksen er jo ikke ferdig med han,meget ille det om dere har funnet en ny mann! Og er det for å hevnes så er dere ikke vel bevarte etter min mening!
♥Snulder Skrevet 20. juni 2006 #12 Skrevet 20. juni 2006 Det slipper jeg bekymre meg over gett.. ettersom han ligger noen fot under jorda..
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2006 #13 Skrevet 20. juni 2006 Eksen min og jeg har flørtet litt i det siste ja. Tror ikke hans nye dame har merket noe, hun er jo aldri med når han henter eler leverer ungene. Han er jo en fin fyr, og jeg kunne ha sex med ham igjen. Selv om det ble slutt mellom oss, ligger det jonoe å ulmer likevel. Dessuten vet jeg jo hvordan han er i senga, og han vet jo hvordan jeg liker det også. Tror ikke det blir så lenge til vi havner til sengs, og det er jo bra, fordi det blir ikke så ofte nå som jeg er singel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå