blond Skrevet 18. juni 2006 #1 Skrevet 18. juni 2006 Har 4 uker og begynner til helga, men hva skal vi finne på? Vi har gutter på 16 måneder og snart 4 år. Noen som har forslag?
zen *fødeklar* Skrevet 18. juni 2006 #2 Skrevet 18. juni 2006 Vi har en på 2,5 og har funnet ut at det enkle ofte er det beste med små barn (for oss vel og merke :-)) Sommerferien i år vil derfor bli mest mulig hjemme med strand og sol (forhåpentligvis), små turer på hytta i Telemark og en tur til dyreparken i Kristiansand, akvariet i Risør ol.
PrinsesseSjefen Skrevet 18. juni 2006 #3 Skrevet 18. juni 2006 tja... hvor bor du?... Vi skal til Hunderfossen med svoger og barna og søskenbarnet mitt og barna neste tirsdag. Vi bor ca en time derfra. Torsdagen etter skal vi sammen med sistnevnte til Bø og sommarland et par dager. (ikke "ferie", men jeg har langhelg i turnusen) Egentlig ferien min har jeg i august. da er pappaen hjemme og (sjømann). Da har vi tenkt oss på fjellet, hytte til hytte. ellers tar vi det som det kommer, litt etter været. Bor nær Mjøsa, så kunne tenkt oss en tur med Skibladner (bodd her 8 år, og det er bare jeg som har vært der, en gang, nesten flaut...). Ellers litt bading håper vi, og ellers slappe av sammen. Jeg synes Hunderfossen er veldig fint hvis ikke det er KJEMPELANGT for dere da å kjøre... Minsten betaler ikke, men det er en del for han og. Er dere to voksne er det fint å kunne dele seg litt innimellom. Jeg reiser ikke "alene" dit når minsten er under 3 år, for hun får ikke vært med på b.la. "rafting", og det synes de store er kjempemorsomt. Og da litt problematisk når de store vil og må ha med mamma. Samtidig er ikke parken så stor at det er et ork å finne hverandre igjen om dere deler dere. Kan ha med dere mat og grille der, og det er mat å få kjøpt, både "ordentlig" middag og pizza og burgere og slikt. Og ikke minst morsomt for de voksne og.....
Tarzanmamma! Skrevet 18. juni 2006 #4 Skrevet 18. juni 2006 Hvordan er det å ha med små barn til Bø i sommarland? Er det best om de kan å svømme?
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2006 #5 Skrevet 19. juni 2006 Vi har en på 4 år. Forutenom å reise hjem til Lofoten på ferie hos hans besteforeldre skal vi til Kristiansand og få med oss Kaptein Sabeltann, dyreparken og Kardemomme by. Vi har funnet ut at det beste er å ikke ha for tett program, og tid til å bare være sammen, være litt hjemme og gjøre enkle ting som å dra på stranda, grille og kose oss sammen.
PrinsesseSjefen Skrevet 19. juni 2006 #6 Skrevet 19. juni 2006 vet ikke... har ikke vært der før. Men ser de har en del ting for de minste og. Vi reiser jo sammen med en annen familie, slik at de større kan være med en voksen og de minste med en annen. Mine kan ikke svømme skikkelig, men regner med at de har det gøy lell. de er 2, 5 og 7 år. Skal prøve å gi tilbakemelding når vi kommer hjem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå