PrinsesseSjefen Skrevet 18. juni 2006 #1 Skrevet 18. juni 2006 Dagmammaen for mine barn da de var små ønsker et brev der det står hvor lenge hun var dagmamma for meg (hvit dagmamma). Trengte ikke være attest på den måten om hvordan hun var som dagmamma, men egentlig kun hvor lenge. Sa ja til å stå som referanse, så har de spørsmål om hvordan jeg syntes hun var i jobben får de svar om de ringer. Hun søker en annen jobb og de ville gjerne ha (kanskje for lønnsansennitet, det glemte jeg å spørre om) på papiret hvor lenge. Jeg har skrevet dette foreløpig: Bekreftelse på ansettelse (heter det det da?...) x x har vært ansatt som dagmamma for mine barn fra januar 2000 til september 2001 for et barn, og oktober 2001 til juni 2002 for to barn . Altså ca 2 ½ år. Skal jeg skrive adressa hennes, fødselsdato, eller holder det bare med navnet? Er det noen vits i å presisere det med et og to barn, eller burde jeg bare skrive jan 2000 til juni 2002? Umulig å skrive antall timer, fordi det vet ingen av oss lenger (jeg jobbet 50 % turnus og det varierte veldig hvor mange timer i uka, og hun var ekstremt fleksibel). Er det noe annet jeg burde skrive? Synes liksom det så så lite ut. Vet mannen min hadde en slik bekreftelse på en jobb, men vet ikke om jeg orker lete det frem.... hehehe Noen tips? (skulle prøve å legge inn på db og, men der kommer jeg ikke inn i kveld, så jeg håper dere her kan trå til og hjelpe meg!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå